ellu-bg

Whis hè l'applicazione per a Cumarina Naturale

A cumarina hè un cumpostu chì si trova in parechje piante è pò ancu esse sintetizatu. Per via di u so odore particulare, assai persone amanu aduprà cum'è additivu alimentariu è ingrediente di prufume. A cumarina hè cunsiderata potenzialmente tossica per u fegatu è i reni, è ancu s'ellu hè assai sicuru di manghjà alimenti naturali chì cuntenenu stu cumpostu, u so usu in l'alimentu hè severamente limitatu.

U nome chimicu di a cumarina hè benzopiranone. A so dolcezza particulare ricorda à parechje persone l'odore di l'erba fresca. Hè stata aduprata in i prufumi dapoi a fine di u XIX seculu. A cumarina pura hà una struttura cristallina, un ligeru sapore di vaniglia. Quandu hè presa in u corpu, a cumarina pò agisce cum'è un anticoagulante è hà un effettu terapeuticu nantu à certi tumori. E cumarine anu ancu alcuni effetti antifungini, ma ci sò parechje sustanze più sicure chì ponu rimpiazzà questi effetti. Tuttavia, e cumarine sò qualchì volta aduprate in cumbinazione cù altri anticoagulanti per scopi terapeutici.

A cumarina hè una fonte naturale di una di e cumarine, cunnisciute ancu cum'è fagioli dunga, chì crescenu principalmente in e regioni tropicali. A cumarina s'ottene immergendu i fagioli in alcolu è fermentenduli. Piante cum'è u rinoceronte, e fragole, e ciliegie, l'erba di bisonte, u trifogliu è l'albicocche cuntenenu ancu questu cumpostu. A cumarina hè stata tradiziunalmente aduprata cum'è sustitutu di a vaniglia in l'alimenti trasfurmati (in particulare u tabaccu), ma parechji paesi ne anu limitatu l'usu.

Certi alimenti tradiziunali sò fatti da piante chì cuntenenu cumarina, chì hè senza dubbitu una spezia impurtante in questi alimenti. In Pulonia è in Germania, a ghjente hè abituata à aghjunghje piante cum'è a cariofilla à e bevande alcoliche per pruduce un odore frescu, speciale è rinfrescante, chì hè principalmente cumarina. Stu tipu di pruduttu ùn hè micca periculosu per i cunsumatori, ma duvete evità di manghjà troppu di questu alimentu.

In e piante, e cumarine ponu ancu agisce cum'è insetticidi naturali per evità i disturbi di e piante. Parechje sustanze chimiche di a famiglia di e cumarine sò aduprate per pruduce pesticidi, è alcune sò ancu aduprate per tumbà i parassiti di i roditori più grandi. Certi prudutti di cunsumu ponu avè qualchì cunniscenza di certe sustanze chimiche di a famiglia di e cumarine, cum'è a warfarina anticoagulante più cunnisciuta, chì pò esse iniettata o presa per via orale secondu i bisogni di u paziente.

un

Data di publicazione: 18 di ghjennaghju di u 2024