he-bg

Ciò chì duvete sapè da Propanediol in i vostri prudutti di cura di a pelle

Propanediol, cunnisciutu ancu com'è1,3-propanediol, hè un liquidu incolore chì hè naturali derivatu da u glucose di granu, o zuccaru di granu.Pò esse ancu sintetizatu in un labburatoriu per l'usu in i prudutti persunali.Propanediol hè miscibile in l'acqua, chì significa chì pò dissolve cumplettamente in acqua.I dui ponu creà una suluzione uniforme è coherente quandu si combina.

In termini di maquillaje chimicu, propanediol hè un alcanediol, chì hè custituitu da un alkane è un diol.Una lezione di chimica rapida: Un alcane hè una catena di carboni cù l'idrogeni attaccati.Un diol hè qualsiasi compostu chì hà dui gruppi d'alcohol.Infine, u prefissu prop- si riferisce à trè atomi di carbone in quella catena.Prop + alkane + diol uguali propanediol.

Allora, u propanediol hè una catena di trè carboni cù l'idrogenu, più dui gruppi d'alcooli attaccati.U locu di ogni gruppu d'alcohol importa ancu.In questu articulu, u propanediol chì avemu riferitu hà un gruppu d'alcohol à ogni estremità.Hè per quessa hè chjamatu 1,3-propanediol perchè i gruppi di l'alcohol sò nantu à u primu è u terzu carbonu.

1,3 propanediol

Beneficii di Propanediol per a pelle

U mutivu per quale pudete scopre propanediol nantu à tanti etichette di prudutti diffirenti hè dovutu à a so versatilità.Funziona principarmenti cum'è solvente, u propanediol hà ancu una qualità sensoriale impressiunanti è parechji altri benefici quandu s'utilice in a cura di a pelle.

Dissolve ingredienti:U propanediol hè cunsideratu cum'è un solvente eccellente per ingredienti più difficiuli di dissolve, cum'è l'acidu salicylic o l'acidu ferulicu, per esempiu.

Diminuisce a viscosità:un riduttore di viscosità hè utile in una varietà di cusmetichi, cum'è acondicionador, shampoo, fundazione, mascara, lavà per u corpu, spray per i capelli, detergente è idratante, perchè permette à e formule di fluisce bè è facenu più faciule d'utilizà nantu à a pelle è i capelli. .

Migliora l'umidità:Cum'è un humectante per i capelli è l'acondicionador di a pelle, u propanediol tira l'umidità in a pelle è favurizeghja a retenzioni d'acqua.

Impedisce a perdita d'acqua:Grâce à ses propriétés émollientes, le propanediol pourrait adoucir et lisser la peau en réduisant la perte d'eau.

Sicuru per a pelle propensa à l'acne:I purificatori di schiuma tendenu à utilizà menu surfactants (i chimichi di purificazione chì eliminanu a terra è l'oliu da a vostra pelle), chì li rende ideali per i tipi di pelle propensi à l'acne o sensibili.Propanediol pò aumentà a spuma in un pruduttu, cusì quelli chì sò propensi à sfondate puderanu preferite i prudutti chì cuntenenu l'ingredientu per quessa.

Aumenta l'efficacità di a conservazione:propanediol pò ancu funziunà cum'è un rinfurzà cunservatore in i prudutti di a pelle.

Dà u pruduttu una sensazione ligera:Non solu u propanediol cuntribuisce à a funzione di un pruduttu, ma ancu a so cunsistenza. L'ingredientu dà à i prudutti una texture ligera è una sensazione micca appiccicosa.

Cumu aduprà

Perchè u propanediol hà assai usi diffirenti è hè inclusu in una larga varietà di formule, cumu si deve esse appiicatu dipende largamente da u pruduttu specificu, cusì l'utilizate cum'è diretta da u vostru dermatistu.Ma salvu chì a vostra pelle hè sensibile à questu, u propanediol hè sicuru d'incorporà in a vostra rutina di cura di a pelle ogni ghjornu.

Springchemhè un fornitore ben cunnisciutu di 1,3 propanediol unadulterated per diverse applicazioni industriali, cum'è additivi alimentari, cusmetichi, adesivi, etc. Cuntattateci per i vostri bisogni di 1,3 propanediol per i vostri prudutti sanitari, è ùn vi dispiace micca di associà. cun noi.


Tempu di post: 10-ghjugnu-2021