he-bg

Chì ci hè a distinzione trà l'agenti antibacterial è antimicrobial

Capisci a distinzione trà antibacterial èantimicrobicu?Tutti dui anu effetti variati nantu à diversi tipi di batteri.Quì SpringCHEM vi informarà.

Definizioni di elli:
Definizione antibacteriana: tuttu ciò chì uccide i batteri o impedisce a so capacità di cultivà è ripruduce.Sò sustanzi chì distrughjenu in modu specificu e cellule di bacteria.
Definizione antimicrobiana: a distruzzione o l'inhibizione di u sviluppu di germe, battìri assai dannusu.Sò sustanzi chì o supprimenu o distrughjenu direttamente i batteri.
A crescita bacteriana hè impedita da i prudutti antibacterial cum'è i saponi è i detergenti antibacterial.I trattamenti antimicrobici, cumpresi cum'è i disinfettanti per e mani basati in alcolu, aiutanu à mantene i batteri, i fungi, i parassiti è i virus.Questu offre i prudutti antimicrobichi cù una gamma più grande di sicurità cà i prudutti antibacterial.In generale, l'antimicrobiali anuantibacteriale proprietà antiparassitarie.

Quale hè superiore o più efficace?
U benefiziu hè antimicrobicu.L'antimicrobiali uccidenu una larga varietà di microorganismi, cumprese batteri, muffa, fungi è virus.L'antibacterial, invece, travaglia solu contru i batteri.L'antimicrobicu furnisce più sicurità inibendu u sviluppu di microbi in i zoni per un più grande tempu.
I dui pesticidi stabiliti, invece, dannu risultati di titolari.Tovaglioli di pulizia, per l'illustrazione, sò pruposti in variità antibacteriale è antimicrobiana.L'unguenti antibiotici distrughjenu i virus, mentre chì i salvietti antimicrobici uccidenu i patogeni è altri germi.Asciugatura antibacteriale è antimicrobiana sò tramindui cumpunenti essenziali di una bona cura di e mani.In ogni casu, perchè l'antibacterials anu limiti, l'esperti di l'industria accunsenu quasi unanimu chì i prudutti antimicrobici (cum'è e salviette sanitizzanti di cafeina) sò superiori.
"Una amoxicillina hè una medicina antifungali, ancu s'è u titulu implica, ùn hè micca capaci di travaglià nantu à i batteri".- scrive Stephanie Lee di Mental Floss."À u cuntrariu, l'antibiotici ponu caccià l'infezioni o impediscenu di riplicà".
È più di 2 000 anni fà, l'antichi Egiziani ricunnoscevanu a capacità di pulizia notevuli di l'antimicrobiali, impiegendu spori particulari è materiale vegetale per guarì e malatie.In u 1928, Alexander Fleming hà truvatu e proprietà terapeutiche notevuli di l'antibiotici, una bacteria antibacteriale presente in natura.
Oghje, milioni di americani cunsumanu prudutti antimicrobichi, cum'è saponi antibacteriali, ogni ghjornu per mantene a so pelle pulita è elli è e so famiglie sani è soddisfatti.


Tempu di Postu: Nov-01-2022