Capite a distinzione trà antibattericu èantimicrobicuTramindui anu effetti variati nantu à diversi tipi di batteri. Quì SpringCHEM vi informerà.
E so definizioni:
Definizione antibatterica: tuttu ciò chì uccide i batteri o impedisce a so capacità di cresce è di riproduce. Si tratta di sustanze chì distrughjenu specificamente e cellule batteriche.
Definizione antimicrobica: a distruzzione o l'inibizione di u sviluppu di germi, batteri estremamente dannosi. Si tratta di sustanze chì sopprimenu o distruggenu direttamente i batteri.
A crescita batterica hè inibita da prudutti antibatterichi cum'è saponi è detergenti antibatterichi. I trattamenti antimicrobici, cumpresi i disinfettanti per e mani à basa d'alcol, aiutanu à tene à distanza batteri, funghi, parassiti è virus. Questu offre prudutti antimicrobici cù una gamma di sicurezza più grande cà i prudutti antibatterichi. In generale, l'antimicrobici anuantibattericuè proprietà antiparassitarie.
Chì hè superiore o più efficiente?
U benefiziu hè antimicrobiale. L'antimicrobici uccidenu una larga varietà di microrganismi, cumpresi batteri, muffe, funghi è virus. L'antibattericu, invece, funziona solu contr'à i batteri. L'antimicrobicu furnisce più sicurezza inibendu u sviluppu di microbi in e zone per un periodu di tempu più longu.
Tramindui i pesticidi stabiliti, invece, danu risultati di titulu. E salviette di pulizia, per esempiu, sò offerte in varietà antibatteriche è antimicrobiche. E salviette cù unguentu antibioticu distruggenu i virus, mentre chì e salviette antimicrobiche uccidenu i patogeni è altri germi. E pulizie antibatteriche è antimicrobiche sò tramindui cumpunenti essenziali di una bona cura di e mani. Tuttavia, postu chì l'antibatterici anu limiti, l'esperti di l'industria sò guasi d'accordu à l'unanimità chì i prudutti antimicrobici (cum'è e salviette disinfettanti cù caffeina) sò superiori.
"Una amoxicillina hè una medicina antifungina, ancu s'è cum'è u tìtulu implica, ùn hè micca capace di travaglià nantu à i batteri." - scrive Stephanie Lee di Mental Floss. "À u cuntrariu, l'antibiotici ponu eliminà l'infezioni o impedisce a so replicazione."
È più di 2.000 anni fà, l'antichi Egiziani anu ricunnisciutu a rimarchevule capacità di pulizia di l'antimicrobici, aduprendu spore particulari è materiale vegetale per guarisce e malatie. Alexander Fleming hà scupertu e rimarchevuli proprietà terapeutiche di l'antibiotici, una batteria antibatterica naturalmente presente, in u 1928.
Oghje, milioni d'Americani cunsumanu prudutti antimicrobici, cum'è saponi antibatterichi, ogni ghjornu per mantene a so pelle pulita è elli è e so famiglie sani è soddisfatti.

Data di publicazione: 01 di nuvembre di u 2022