he-bg

Chì sò l'usi principali di triclosan?

Triclosanhè un antimicrobicu largu spettru utilizatu com'è antisetticu, disinfettante o conservatore in ambienti clinichi, diversi prudutti di cunsumu cumpresi cosmetichi, prudutti di pulizia di a casa, materiali plastichi, ghjoculi, vernici, etc. tessili, utensili di cucina, etc., da quale si puderà liscia lentamente per un longu periodu di tempu durante u so usu, per fà a so azzione biocida.

Cumu si usa triclosan in i cosmichi?

Triclosanhè stata listata in u 1986 in a Direttiva Cosmetica di a Cumunità Europea per l'usu cum'è conservatore in i prudutti cusmetichi in cuncentrazioni finu à 0,3%.A recente valutazione di risicu realizata da u Cumitatu Scientificu di l'UE nantu à i Prodotti di Consumatore hà cunclusu chì, ancu s'è u so usu à una cuncentrazione massima di 0,3% in dentifrici, saponi per mani, saponi per u corpu / gel di doccia è bastoni deodoranti hè cunsideratu sicuru da un puntu di vista tossicologicu. I prudutti individuali, a magnitudine di l'esposizione aggregata à triclosan da tutti i prudutti cusmetichi ùn hè micca sicura.

Qualchese usu supplementu di triclosan in polveri facciali è correttori di imperfezioni in questa cuncentrazione hè statu ancu cunsideratu sicuru, ma l'usu di triclosan in altri prudutti senza lasciare (per esempiu, lozioni per u corpu) è in collutori ùn hè micca cunsideratu sicuru per u cunsumadore per via di l'altu risultatu. esposizioni.L'esposizione per inalazione di triclosan da i prudutti spray (per esempiu, i deodoranti) ùn hè micca stata valutata.

Triclosanessendu micca ionicu, pò esse formulatu in dentifrici cunvinziunali.In ogni casu, ùn hè micca ligatu à e superfici orali per più di uni pochi ore, è per quessa ùn furnisce micca un livellu sustinutu di attività anti-placa.Per aumentà l'assunzione è a ritenzione di triclosan da e superfici orali per a migliurà di u cuntrollu di a placca è a salute gingivale, u copolimeru di triclosan / polyvinylmethyl ether maleic acid è triclosan / citrate di zincu è triclosan / carbonate dentifrice di calcium sò usati.

5efb2d7368a63.jpg

Cumu si usa triclosan in l'assistenza sanitaria è i dispositi medichi?

Triclosanhè statu efficacemente utilizatu clinicamente per eradicà i microorganismi cum'è Staphylococcus aureus resistente à a meticillina (MRSA), in particulare cù a ricunniscenza di utilizà un bagnu di triclosan 2%.Triclosan hè impiegatu cum'è scrubs chirurgici, è hè largamente utilizatu in lavà a manu è cum'è lavatu di u corpu per eradicà MRSA da i trasportatori prima di a cirurgia.

Triclosan hè utilizatu in una quantità di dispusitivi medichi, per esempiu stent ureterale, suture chirurgiche è pò esse cunsideratu per prevene l'infezzione di l'injertu.Bojar et al ùn anu micca osservatu una diferenza in a culunizazione trà i suture triclosan-coated è regular multifilament suture, anche si u so travagliu cuncerna cinque battìri è hè basatu solu nantu à a determinazione di a zona di inhibizione.

In stent ureterale, u triclosan hè statu dimustratu per inibisce a crescita di uropatogeni batterichi cumuni è per riduce l'incidenza di infezioni di u trattu urinariu è, potenzalmentu, l'incrustazioni di cateteri anu dimustratu recentemente effetti sinergici di triclosan è antibiotici pertinenti nantu à isolati clinichi chì comprendenu sette spezie uropatogene. è sustene l'usu di u stent triclosan-eluting quandu hè necessariu, cù a terapia antibiotica standard in u trattamentu di i malati complicati.

In certi sviluppi supplementari, l'usu di triclosan in u catetere di Foley urinariu hè statu suggeritu postu chì u triclosan hà impeditu cù successu a crescita di Proteus mirabilis è cuntrullava l'incrustazione è u bloccu di u catetere.Recentemente, Darouiche et al.hà dimustratu l'attività antimicrobiana sinergica, larga è durabile di i cateteri rivestiti cù una cumminazione di triclosan è DispersinB, un enzima anti-biofilm chì inibisce è disperse i biofilms.

6020fe4127561.png

Cumu si usa triclosan in altri prudutti di cunsumatori?

L'attività antimicrobiana à spettru largu di triclosan hà purtatu à a so incorporazione in una gamma allargata di formulazioni di prudutti destinati à l'usu domesticu cum'è saponi liquidi, detergenti, taglieri, ghjoculi per i zitelli, tappeti è cuntenituri di almacenamentu di l'alimentariu.Una lista dettagliata di i prudutti di u cunsumu chì cuntenenu triclosan hè furnita da l'Agenzia di Proteczione Ambientale di i Stati Uniti (EPA) è da l'ONG di i Stati Uniti "Gruppu di Travagliu Ambientale" è "Beyond Pesticides".

Un numeru crescente di articuli di vestiti sò trattati cù biocidi.Triclosan hè unu di l'agenti di finitura per a pruduzzione di tali tessili. I tessuti finiti cù triclosan sò trattati cù agenti cross-linking per furnisce proprietà antibacteriali durable.In basa di l'infurmazioni dispunibuli, 17 prudutti di u mercatu danese di vendita sò stati analizati per u cuntenutu di alcuni composti antibacteriali selezziunati: triclosan, dichlorophen, Kathon 893, hexachlorophen, triclocarban è Kathon CG.Cinque di i prudutti sò stati trovati chì cuntenenu 0,0007% - 0,0195% triclosan.

Aiello et al in a prima rivista sistematica chì valutò u benefiziu di i saponi chì cuntenenu triclosan, evaluate 27 studii publicati trà 1980 è 2006. Unu di i scuperti chjave hè chì i saponi chì cuntenenu menu di 1% triclosan ùn anu micca benefiziu di saponi non-antimicrobial.I studii chì anu utilizatu sapone chì cuntene > 1% di triclosan anu dimustratu una riduzione significativa di i livelli bacteriali in manu, spessu dopu parechje applicazioni.

L'apparente mancanza di relazione trà l'usu di sapone chì cuntene triclosan è a riduzzione di e malatie infettive era difficiuli di verificà in l'absenza di identificazione di l'agenti biologichi rispunsevuli di i sintomi di a malatia.Dui studii recenti di i Stati Uniti anu dimustratu chì u lavatu di e mani cù un sapone antimicrobianu chì cuntene triclosan (0,46 %) riduce a carica bacteriana è u trasferimentu di batteri da e mani, cumparatu à lavà a manu cù un sapone non antimicrobicu.

I prudutti di primavera

Producemu una larga gamma di prudutti chì ponu esse aduprati in a cura persunale è l'industria cosmetica, cum'è a cura di a pelle, a cura di i capelli, a cura orale, i cusmetichi, a pulizia di a casa, i detergenti è a lavanderia, l'ospitale è a pulizia istituzionale publica.Cuntattateci avà sè vo circate un cumpagnu di cummerciale affidabile.


Tempu di post: 10-ghjugnu-2021