he-bg

Chì sò e caratteristiche di l'applicazione di Glabridin, chì hà un effettu sbiancante più forte cà a Vitamina C è a Niacinamide?

Autrefois, il était connu sous le nom d'« or blanchissant », et sa réputation réside dans son effet blanchissant incomparable d'une part, et d'autre part la difficulté et la rareté de son extraction.A pianta Glycyrrhiza glabra hè a fonte di Glabridin, ma Glabridin solu cuntene 0,1%-0,3% di u so cuntenutu generale, vale à dì, 1000 kg di Glycyrrhiza glabra pò ottene solu 100 g diGlabridin, 1g di Glabridin hè equivalente à 1g d'oru fisicu.
Hikarigandine hè un tipicu rappresentante di ingredienti di erbe, è u so effettu blanchissant hè scupertu da u Giappone
Glycyrrhiza glabra hè una pianta di u genus Glycyrrhiza.Cina hè u paese cù e più ricche risorse di erbe in u mondu, è ci sò più di 500 tipi di erbe aduprate in a pratica clinica, trà e quali u più utilizatu hè licorice.Sicondu statistiche, u tassu di usu di licorice hè più di 79%.
A causa di a longa storia di l'applicazione, accumpagnata da una alta reputazione, u scopu di a ricerca nantu à u valore di licorice ùn hà micca solu sfondatu i limiti geografichi, ma ancu l'applicazione hè stata allargata.Sicondu a ricerca, i cunsumatori in Asia, in particulare in Giappone, anu una grande reverenza per i cosmichi chì cuntenenu ingredienti attivi di erbe.114 ingredienti cosmetichi di erbe sò stati registrati in "Materie prime Cosmetiche Generali di u Giappone", è ci sò digià 200 tipi di cusmetichi chì cuntenenu ingredienti di erbe in Giappone.

Hè ricunnisciutu per avè effettu super whitening, ma chì sò e difficultà in l'applicazione pratica?

A parte idrofoba di l'estrattu di liquirizia cuntene una varietà di flavonoidi.Cum'è u principale cumpunente di a so parte idrofobica, l'halo-glycyrrhizidine hà un effettu inhibitore nantu à a produzzione di melanina è hà ancu effetti antiinflamatori è anti-ossidanti.
Certi dati spirimintali mostranu chì l'effettu sbiancante di a luce Glabridin hè 232 volte più altu ch'è quellu di a vitamina C ordinaria, 16 volte più altu ch'è quellu di l'hydroquinone, è 1164 volte più altu ch'è quellu di l'arbutina.In quantu à ottene una funzione sbiancante più forte, a luce Glabridin dà trè modi diffirenti.

1. Inhibition of tyrosinase activity
U mekanismu di sbiancamentu principali diGlabridinhè di inibisce a sintesi di a melanina per inibisce l'attività di a tirosinasi competitivamente, alluntanendu una parte di a tirosinasi da l'anellu cataliticu di a sintesi di melanina è impediscenu a ligame di u sustrato à a tirosinasi.
2. Effettu antioxidante
Pò inibisce sia l'attività di tirosinasi è l'intercambiu di pigmenti dopa è l'attività di l'ossidasi di l'acidu carboxylic dihydroxyindole.
Hè statu dimustratu chì à una cuncentrazione di 0.1mg / ml, a photoglycyrrhizidine pò agisce nantu à u sistema d'ossidazione di u citocromu P450 / NADOH è scavenge 67% di radicali liberi, chì hà una forte attività antioxidante.

3.Inhibit fattori inflammatory è lotta contru UV
Attualmente, menu ricerca hè stata rappurtata nantu à l'usu di photoglycyrrhizidine in u studiu di u photoaging di a pelle indotta da UV.In 2021, in un articulu in a rivista core Journal of Microbiology and Biotechnology, i liposomi di fotoglicirrizidine sò stati studiati per a so capacità di migliurà l'eritema induvatu da a luce UV è a malatia di a pelle inibendu i fatturi inflammatorii.I liposomi di photoglycyrrhizidine ponu esse aduprati per migliurà a biodisponibilità cù menu citotossicità inseme cù una megliu inibizione di melanina, riducendu in modu efficace l'espressione di citochine inflamatorii, interleukin 6 è interleukin 10. Per quessa, pò esse usatu cum'è agenti terapèuti topicu per contru à i danni di a pelle indotti da a radiazione UV. by inhibiting inflammation, chì ponu furnisce qualchi idee per a ricerca di i prudutti di prutezzione di u sole di u sole.
In riassuntu, l'effettu sbiancante di photoglycyrrhizidine hè ricunnisciutu, ma a so propria natura hè guasi insoluble in acqua, cusì hè particularmente esigenti per u prucessu di pruduzzione è di fabricazione in l'applicazione di l'aghjuntu di prudutti di cura di a pelle, è hè attualmente una bona suluzione attraversu liposomi. tecnulugia di incapsulazione.In più, fotoGlabridini liposomi ponu prevene u photoaging induvatu da UV, ma sta funzione hà bisognu di più esperimenti clinichi per esse cunfirmati è applicazioni di ricerca per esse implementate.

I prudutti di cura di a pelle chì cuntenenu photoGlabridin in forma di cumpunimentu di ingredienti.

Mentri ùn ci hè micca dubbitu chì photoGlabridine hà un effettu whitening assai bonu, u so prezzu di materia prima hè dinù pruibitivu per via di i difficultà in estrazzioni è cuntenutu.In a R&D cusmetica, u travagliu di cuntrollu di i costi hè direttamente ligatu à u cuntenutu tecnologicu è u prucessu scientificu.Per quessa, hè una bona manera di cuntrullà u costu di e formulazioni è di ottene una qualità sicura è efficace selezziunendu l'ingredienti attivi è cumminendu in cumpunimentu cù photoglycyrrhizidine.In più à u livellu di R&D, hè necessariu più esplorazione in quantu à a ricerca di liposomi di fotoglicirrizidine è l'ultime tecniche di estrazione.


Tempu di Postu: Aug-30-2022