ellu-bg

Chì sò e caratteristiche d'applicazione di Glabridin, chì hà un effettu sbiancante più forte chè a vitamina C è a niacinamide?

Era cunnisciutu una volta cum'è "oru sbiancante", è a so reputazione stà in u so effettu sbiancante incomparabile da una parte, è a difficultà è a scarsità di a so estrazione da l'altra. A pianta Glycyrrhiza glabra hè a fonte di Glabridin, ma a Glabridin rapprisenta solu u 0,1%-0,3% di u so cuntenutu tutale, vale à dì, 1000 kg di Glycyrrhiza glabra ponu ottene solu 100 g diGlabridina, 1 g di Glabridina hè equivalente à 1 g d'oru fisicu.
L'hikarigandina hè un rappresentante tipicu di l'ingredienti à base di erbe, è u so effettu sbiancante hè statu scupertu da u Giappone.
Glycyrrhiza glabra hè una pianta di u genaru Glycyrrhiza. A Cina hè u paese cù e risorse erbali più ricche di u mondu, è ci sò più di 500 tipi d'erbe aduprate in a pratica clinica, frà e quali a più aduprata hè a liquirizia. Sicondu e statistiche, u tassu d'usu di a liquirizia hè più di 79%.
A causa di a longa storia d'applicazione, accumpagnata da una alta reputazione, u scopu di a ricerca nantu à u valore di a liquirizia ùn hà micca solu rottu i limiti geografici, ma ancu l'applicazione hè stata allargata. Sicondu a ricerca, i cunsumatori in Asia, in particulare in Giappone, anu una grande riverenza per i cosmetici chì cuntenenu ingredienti attivi vegetali. 114 ingredienti cosmetici vegetali sò stati registrati in "Materie Prime Cosmetiche Generali di u Giappone", è ci sò digià 200 tipi di cosmetici chì cuntenenu ingredienti vegetali in Giappone.

Hè ricunnisciutu per avè un effettu super sbiancante, ma chì sò e difficultà in l'applicazione pratica?

A parte idrofobica di l'estrattu di liquirizia cuntene una varietà di flavonoidi. Cum'è u cumpunente principale di a so parte idrofobica, l'alo-glicirrizidina hà un effettu inhibitoriu nantu à a pruduzzione di melanina è hà ancu effetti antiinflamatori è antioxidanti.
Certi dati sperimentali mostranu chì l'effettu sbiancante di a Glabridina ligera hè 232 volte più altu chè quellu di a vitamina C ordinaria, 16 volte più altu chè quellu di l'idrochinone, è 1.164 volte più altu chè quellu di l'arbutina. Per ottene una funzione sbiancante più forte, a Glabridina ligera offre trè modi diversi.

1. Inibizione di l'attività di a tirosinasi
U principale mecanismu di sbiancamentu diGlabridinahè di inibisce a sintesi di melanina inibendu cumpetitivamente l'attività di a tirosinasi, togliendu una parte di a tirosinasi da l'anellu cataliticu di a sintesi di melanina è impedendu u ligame di u substratu à a tirosinasi.
2. Effettu antioxidante
Pò inibisce sia l'attività di a tirosinasi è di u scambiu di pigmenti dopa sia l'attività di l'ossidasi di l'acidu carbossilicu diidrossindolu.
Hè statu dimustratu chì à una cuncentrazione di 0,1 mg / ml, a fotoglicirrizidina pò agisce nantu à u sistema d'ossidazione di u citocromu P450 / NADOH è eliminà u 67% di i radicali liberi, ciò chì hà una forte attività antioxidante.

3. Inibisce i fattori inflammatorii è luttà contr'à i raggi UV
Attualmente, menu ricerche sò state riportate nantu à l'usu di a fotoglicirrizidina in u studiu di u fotoinvecchiamentu di a pelle induttu da i raggi UV. In u 2021, in un articulu in a rivista principale Journal of Microbiology and Biotechnology, i liposomi di fotoglicirrizidina sò stati studiati per a so capacità di migliurà l'eritema è e malatie di a pelle indutte da a luce UV inibendu i fattori inflammatori. I liposomi di fotoglicirrizidina ponu esse aduprati per migliurà a biodisponibilità cù menu citotossicità inseme cù una migliore inibizione di a melanina, riducendu efficacemente l'espressione di citochine infiammatorie, interleuchina 6 è interleuchina 10. Dunque, pò esse adupratu cum'è agente terapeuticu topicu per cuntrastà i danni à a pelle indutti da a radiazione UV inibendu l'inflammazione, ciò chì pò furnisce alcune idee per a ricerca di prudutti di prutezzione sbiancante da a luce solare.
In riassuntu, l'effettu sbiancante di a fotoglicirrizidina hè ricunnisciutu, ma a so natura hè guasi insolubile in acqua, dunque hè particularmente esigente per u prucessu di pruduzzione è di fabricazione in l'applicazione di l'aghjunta di prudutti per a cura di a pelle, è hè attualmente una bona suluzione attraversu a tecnulugia di incapsulazione di liposomi. Inoltre, fotoGlabridinaI liposomi ponu impedisce u fotoinvecchiamentu induttu da i raggi UV, ma sta funzione hà bisognu di più esperimenti clinichi per esse cunfirmata è applicazioni di ricerca per esse implementate.

Prodotti per a cura di a pelle chì cuntenenu fotoGlabridina in forma di cumposti d'ingredienti.

Mentre ùn ci hè dubbitu chì a fotoGlabridina hà un effettu sbiancante assai bonu, u so prezzu di materia prima hè ancu pruibitivu per via di e difficultà d'estrazione è di cuntenutu. In a R&S cusmetica, u travagliu di cuntrollu di i costi hè direttamente ligatu à u cuntenutu tecnologicu è à u prucessu scientificu. Dunque, hè un bonu modu per cuntrullà u costu di e formulazioni è per ottene una qualità sicura è efficace selezziunendu l'ingredienti attivi è cumbinenduli in cumposti cù a fotoglicirrizidina. Inoltre, à u livellu di R&S, hè necessaria una ulteriore esplorazione in quantu à a ricerca di liposomi di fotoglicirrizidina è e tecniche d'estrazione più recenti.


Data di publicazione: 30 d'aostu 2022