he-bg

L'intruduzioni di l'alfa-arbutina

Alpha Arbutinhè a sustanza attiva urigginata da a pianta naturale chì pò imbianca è schiarisci a pelle.L'Alfa Arbutin Powder pò infiltrate rapidamente in a pelle senza affettà a cuncentrazione di a multiplicazione cellulare è impedisce in modu efficace l'attività di tirosinasi in a pelle è a furmazione di melanina.Per arbutina cumminata cù tirosinasi, a descomposizione è u drenaje di melanina sò accelerati, splash è fleck ponu esse cavalcate è ùn sò micca causati effetti collaterali. Arbutin Powder hè unu di i materiali sbiancanti più sicuri è più efficaci chì sò populari à l'oghje.Alpha Arbutin hè ancu l'attività di sbiancante più cumpetitiva in u 21u seculu.

Nome di u produttu: alfa-arbutina

Sinonimu : α-arbutina

Nome INCI:

Nome chimicu: 4-Hydroxyphenyl-beta-D-glucopyranoside

CAS NO: 84380-01-8

Formula Molecular: C12H16O7

Pesu Molecular: 272,25

Test: ≥99% (HPLC)

Funzione:

(1)Alfa arbutinaU polveru pò prutege a pelle contr'à i danni causati da i radicali liberi. (2) L'alfa arbutina in polvere hè un agentu di sbiancamentu di a pelle chì hè assai populari in Giappone è in i paesi asiatichi per a depigmentazione di a pelle. (3) L'alfa arbutina in polvere impedisce a furmazione di pigmentu melanina. inibendu l'attività di tirosinasi.

(4) L'alfa arbutin in polvere hè un agentu di a pelle assai sicuru per l'usu esternu chì ùn hà micca tossicità, stimulazione, odore sgradevule o effetti secundarii cum'è Hydroqinone.

(5) L'alfa arbutina in polvere dà principalmente trè proprietà principali;Effetti sbiancanti, effettu anti-età è filtru UVB / UVC.

Applicazione:

1. Industria Cosmetica

Alpha ArbutinPowder prutege a pelle da i danni causati da i radicali liberi Alpha Arbutin hè un agente di sbiancamentu di a pelle chì hè assai populari in Giappone è in i paesi asiatichi per a depigmentazione di a pelle, Alpha Arbutin Powder impedisce a furmazione di pigmentu di melanina inibendu l'attività di Tyrosinase.

Alpha Arbutin Powder hè un agente di pelle assai sicuru per l'usu esternu chì ùn hà micca tossicità, stimulazione, odore sgradevule o effetti secundariu cum'è Hydroqinone. L'incapsulazione di Alpha Arbutin Powder custituiscenu un sistema di consegna per potenziale l'effettu in u tempu.Alpha Arbutin hè un modu per incorpore u

Alfa Arbutina idrofila in mezzi lipofili.L'arbutina dà trè proprietà principali: effetti sbiancante, effettu anti-età è filtru UVB / UVC.

2.Industria medica

Torna in u 18u seculu, l'Alfa Arbutin Powder hè stata prima utilizata in i zoni medichi cum'è agenti antiinflamatori è antibacterial.

L'Alfa Arbutin Powder hè stata utilizata in particulare per cistite, uretrite è pielitis.Questi usi ancu finu à oghje induve a medicina naturali usa solu ingredienti naturali per trattà ogni malatia.Also Alpha Arbutin Powder pò esse usatu per reprime a virulenza di i patogeni bacteriali è per prevene i batteri contaminanti, Arbutin Powder hè ancu utilizatu per trattà l'inflamazioni allergii di a pelle.Più ricenti, Arbutin Powder hè stata utilizata per prevene a pigmentazione è per imbiancà a pelle bella.Intantu, Arbutin Powder pò esse usatu per imbiancà a pelle, per prevene spots di fegatu è freckles, per trattà i marchi di u sole è per regulà a melanogenesi.

Changsha Staherb Natural Ingredients Co., Ltd., un bon fornitore di estratti di erbe prufessiunali, in particulare quelli chì anu una purità alta è un prucessu di produzzione standardizatu.A nostra cumpagnia si dedica à furnisce prudutti è servizii di alta qualità à i clienti in R&D è campi di produzzione di prudutti di salute, cusmetichi, additivi alimentarii è biopesticidi.

Cù gruppi di R&D cordiali è prufessiunali, di vendita è di serviziu post-vendita, Staherb hà capacità potenti sia in R&D sia in produzzione.A cumpagnia persiste in un altu investimentu in R&D di ingredienti attivi di e piante è prumove l'innuvazione nantu à e dumande di i clienti.Dopu à constante R & D è traccia di novi tecnulugii è novi prudutti, Staherb face cuuperazione efficace cù famosi istituti di ricerca, cum'è CAS Kunming Institute of Botanica, State Key Lab of Hunan Forest Products and Chemical Engineering, Hunan Agricultural University è cetara.

Avà i prudutti principali di Staherb sò estratti vegetali standardizzati di alta purezza, cumprese Epimedium (10-98%), Euccomia Bark Extract (5-95%), Amygdalin (50-98%), Ursolic acid (25-98%) è Corosolic. acidu (1-98%).Per risponde à i bisogni di ricerca di i clienti, a nostra sucietà furnisce ancu più di 600 estratti vegetali, a maiò parte di i quali sò composti vegetali monomeri di alta purezza è sustanzi di riferimentu.È certi prudutti ponu esse furniti cù milligram-scala.


Tempu di Postu: 29-Sep-2022