he-bg

A diffarenza trà 1,2-propanediol è 1,3-propanediol in cusmetichi

Propylene glycol hè una sustanza chì spessu vede in a lista di ingredienti di cusmetichi per l'usu di ogni ghjornu.Certi sò etichettati cum'è 1,2-propanediol è altri cum'è1,3-propanediol, allora chì hè a diferenza?
1,2-Propylene glycol, CAS No. 57-55-6, formula molecular C3H8O2, hè un reattivu chimicu, miscibile cù acqua, etanol è parechji solventi organici.Il s'agit d'un liquide visqueux incolore à l'état normal, presque inodore et légèrement sucré à l'odeur fine.
Pò esse usatu cum'è agenti bagnanti in cusmetichi, dentifrici è sapone cù glicerina o sorbitol.Hè aduprata cum'è agenti di umidificazione è di livellazione in i tinti di capelli è com'è agenti antifreeze.
1,3-propileneglycol, CAS No. 504-63-2, a formula molekulari hè C3H8O2, hè un liquidu viscosu incolore, inodore, salatu, igroscòpicu, pò esse oxidized, esterified, miscible with water, miscible in etanol, etere.
Pò esse usatu in a sintesi di parechji tipi di droghe, novu PTT di poliester, intermediate farmaceuticu è novi antioxidanti.Hè a materia prima per a produzzione di poliester insaturatu, plastificante, surfactant, emulsionante è emulsion breaker.
Tutti dui anu a stessa formula moleculare è sò isomeri.
1,2-Propylene glycol hè utilizatu com'è agentu antibacterial o promotore di penetrazione in i cosmichi in alta concentrazione.
À cuncintrazioni più bassu, hè generalmente utilizatu com'è idratante o aiutu di purificazione.
À cuncintrazioni più bassu, pò esse usatu cum'è pro-solvente per ingredienti attivi.
L'irritazione di a pelle è a sicurità in diverse concentrazioni sò completamente diffirenti.
1,3-Propylene glycol hè principalmente utilizatu com'è solvente in cusmetichi.Hè un solvente idratante di poliolu organicu chì aiuta l'ingredienti cusmetichi à penetrà in a pelle.
Havi un putere idratante più altu ch'è a glicerina, 1,2-propanediol è 1,3-butanediol.Ùn hà micca viscosità, senza sensazione di ardenti, è senza prublemi di irritazione.
I metudi principali di pruduzzione di 1,2-propanediol sò:
1. Metudu di idratazione di l'ossidu di propilenu;
2. Metudu di oxidazione catalitica diretta di propilenu;
3. Metudu di scambiu Ester;4.glycerol hydrolysis mètudu sintesi.
1,3-Propylene glycol hè principalmente pruduciutu da:
1. Acrolein aqueous mètudu;
2. Metudu di l'ossidu di etilene;
3. Metudu di sintesi di l'idrolisi di glycerol;
4. Metudu microbiologicu.
1,3-Propylene glycol hè più caru cà 1,2-Propylene glycol.1,3-propileneglycol hè un pocu più complicatu di pruduce è hà un rendimentu più bassu, perchè u so prezzu hè sempre altu.
In ogni casu, qualchi infurmazione mostra chì 1,3-propanediol hè menu irritante è menu incòmode à a pelle cà 1,2-propanediol, ancu ghjunghje à u nivellu di nisuna reazione incòmoda.
Dunque, in l'ultimi anni, certi pruduttori anu rimpiazzatu 1,2-propanediol cù 1,3-propanediol in ingredienti cusmetichi per riduce l'incomodità chì pò accade à a pelle.
L'incomodità di a pelle causata da i cusmetichi ùn pò micca esse causatu da 1,2-propanediol o 1,3-propanediol solu, ma pò ancu esse causatu da una varietà di fatturi.Cum'è u cuncettu di a salute è a sicurità cusmetica di a ghjente si approfondisce, a forte dumanda di u mercatu incitarà ancu parechji pruduttori à sviluppà prudutti megliu per risponde à i bisogni di a maiò parte di l'amatori di bellezza!


Tempu di Postu: Set-29-2021