U propilene glicole hè una sustanza chì si vede spessu in a lista di l'ingredienti di i cusmetichi per l'usu cutidianu. Certi sò etichettati cum'è 1,2-propanediol è altri cum'è1,3-propanediol, dunque chì hè a differenza ?
1,2-Propilenglicol, CAS N ° 57-55-6, formula moleculare C3H8O2, hè un reagente chimicu, miscibile cù l'acqua, l'etanolu è parechji solventi organici. Hè un liquidu viscosu incolore in statu nurmale, quasi inodore è ligeramente dolce à l'odore.
Pò esse adupratu cum'è agente bagnante in cusmetichi, dentifriciu è sapone inseme cù glicerina o sorbitolu. Hè adupratu cum'è agente bagnante è livellante in tinture per capelli è cum'è agente antigelu.
1,3-PropileneGlicole, CAS N ° 504-63-2, a formula moleculare hè C3H8O2, hè un liquidu viscosu incolore, inodore, salatu, igroscopicu, pò esse ossidatu, esterificatu, miscibile cù l'acqua, miscibile in etanolu, etere.
Pò esse adupratu in a sintesi di parechji tipi di droghe, novi PTT di poliestere, intermedi farmaceutici è novi antioxidanti. Hè a materia prima per a pruduzzione di poliestere insaturatu, plastificante, tensioattivu, emulsionante è rompe emulsioni.
Tramindui anu a listessa formula moleculare è sò isomeri.
U 1,2-propilene glicole hè adupratu cum'è agente antibattericu o promotore di penetrazione in i cosmetici à alte concentrazioni.
À cuncentrazioni più basse, hè generalmente adupratu cum'è idratante o aiutu di pulizia.
À cuncentrazioni più basse, pò esse adupratu cum'è pro-solvente per ingredienti attivi.
L'irritazione di a pelle è a sicurezza à diverse concentrazioni sò cumpletamente diverse.
U 1,3-propilene glicole hè adupratu principalmente cum'è solvente in i cosmetici. Hè un solvente idratante di poliolu organicu chì aiuta l'ingredienti cosmetici à penetrà in a pelle.
Hà un putere idratante più altu ch'è a glicerina, l'1,2-propanediol è l'1,3-butanediol. Ùn hà micca appiccicosità, nisuna sensazione di brusgiatura è nisun prublema d'irritazione.
I principali metudi di pruduzzione di 1,2-propanediol sò:
1. Metudu d'idratazione di l'ossidu di propilene;
2. Metudu di ossidazione catalitica diretta di propilene;
3. Metudu di scambiu d'estere; 4. metudu di sintesi di l'idrolisi di u glicerolu.
L'1,3-propilene glicole hè pruduttu principalmente da:
1. Metudu acquosu di l'acroleina;
2. Metudu di l'ossidu d'etilene;
3. Metudu di sintesi di l'idrolisi di u glicerolu;
4. Metudu microbiologicu.
U 1,3-propilenglicol hè più caru chè u 1,2-propilenglicol.1,3-PropileneU glicolu hè un pocu più cumplicatu da pruduce è hà un rendimentu più bassu, dunque u so prezzu hè sempre altu.
Tuttavia, alcune informazioni mostranu chì l'1,3-propanediol hè menu irritante è menu scomodu per a pelle chè l'1,2-propanediol, righjunghjendu ancu u livellu di nisuna reazione scomoda.
Dunque, in l'ultimi anni, certi pruduttori anu rimpiazzatu l'1,2-propanediol cù l'1,3-propanediol in l'ingredienti cusmetichi per riduce u discomfort chì pò accade à a pelle.
U discomfort di a pelle causatu da i cusmetichi ùn pò micca esse causatu solu da 1,2-propanediol o 1,3-propanediol, ma pò ancu esse causatu da una varietà di fattori. À misura chì u cuncettu di salute è sicurezza cusmetica di a ghjente s'approfondisce, a forte dumanda di u mercatu inciterà ancu di più parechji pruduttori à sviluppà prudutti megliu per risponde à i bisogni di a maiò parte di l'amatori di bellezza!
Data di publicazione: 29 di settembre di u 2021