he-bg

Pruprietà è applicazioni di lanolin

Lanolinahè un sottuproduttu recuperatu da u lavatu di lana grossa, chì hè estratta è trasfurmata per pruduce lanolina raffinata, cunnisciuta ancu com'è cera di pecura.Ùn cuntene micca trigliceridi è hè una secrezione da i glànduli sebaceous di a pelle di pecuri.
A lanolina hè simile in cumpusizioni à u sebum umanu è hè stata largamente usata in i prudutti cusmetichi è di droghe topiche.A lanolina hè raffinata è diversi derivati ​​di a lanolina sò pruduciuti attraversu diversi prucessi, cum'è fraccionamentu, saponificazione, acetilazione è etossilazione.Questa hè una breve introduzione à e proprietà è l'applicazioni di a lanolina.
Lanolina anidra
Fonte:Sostanza cerosa pura ottenuta lavando, decolorando e deodorizzando la lana di pecora.U cuntenutu di l'acqua di lanolin ùn hè micca più di 0,25% (frazione di massa), è a quantità di antioxidante hè finu à 0,02% (frazione di massa);Farmacopea UE 2002 specifica chì butylhydroxytoluene (BHT) sottu 200mg / kg pò esse aghjuntu cum'è antioxidante.
Pruprietà:A lanolina anidra hè una sustanza gialla, oliu, cera cù un ligeru odore.A lanolina fusa hè un liquidu giallu trasparente o quasi trasparente.Hè facilmente solubile in benzene, cloroformu, etere, etc. Hè insoluble in acqua.S'ellu hè mischju cù l'acqua, pò assorbe gradualmente l'acqua uguali à 2 volte di u so propiu pesu senza separazione.
Applicazioni:A lanolina hè largamente usata in preparati farmaceutichi è cusmetichi.A lanolina pò esse usata cum'è un traspurtadore idrofobicu per a preparazione di creme è unguenti d'acqua in oliu.Quandu mischjà cù olii vegetali adattati o vaselina, pruduce un effettu emolliente è penetra in a pelle, facilitendu cusì l'assorbimentu di droga.Lanolinamischju cù circa duie volte a quantità di acqua ùn si separa, è l'emulsione resultanti hè menu prubabile di rancidificà in u almacenamiento.
L'effettu emulsionante di a lanolina hè principalmente duvuta à u forte putere emulsionante di l'α- è β-diols chì cuntene, è ancu à l'effettu emulsionante di l'esteri di colesterolu è di l'alcooli superiori.A lanolina lubricate è ammorbidisce a pelle, aumenta u cuntenutu di l'acqua di a superficia di a pelle, è agisce cum'è un agentu di umidità bluccà a perdita di trasferimentu di l'acqua epidermica.
A cuntrariu di l'idrocarburi non polari, cum'è l'oliu minerale è a vaselina, a lanolina ùn hà micca capacità emulsionante è hè pocu assorbita da u stratum corneum, affittendu strettamente l'effettu assorbente di l'emolliency è l'idratazione.Hè principarmenti utilizatu in ogni tipu di creme per a cura di a pelle, unguenti medicinali, prudutti di sunscreen è prudutti di cura di i capelli, è ancu utilizatu in cosmetichi di bellezza è saponi di lipstick, etc.
Sicurezza:Super delicatulanolinahè sicuru è hè generalmente cunzidiratu un materiale non-tossicu è micca irritanti, è a probabilità di allergii à lanolin in a pupulazione hè stimata à circa 5%.


Tempu di pubblicazione: 20-10-2021