he-bg

A nostra participazione à a CPHI China Expo 2020 hè stata un grande successu

À l'anni, l'industria farmaceutica hè cresciutu cusì larga cù i so tentaculi d'impattu spargugliati in ogni paese di u mondu.

Cù un livellu cusì grande di prisenza in u mondu, hè un'indicazione chì l'industria farmaceutica hà assai da fà per assicurà chì a vita nantu à u pianeta Terra hè sustinutu.

Mentre chì queste rispunsabilità nantu à l'industria farmaceutica cuntinueghjanu à aumentà è cresce ogni ghjornu, ci hè di solitu bisognu di un summit induve e prublemi impurtanti chì afectanu l'industria ponu esse discututi nantu à una tavola rotonda.

Cù inputs da parechji prufessiunali è esperti in l'industria, serà sicuru chì l'industria campa à a so aspettazione.

Cum'è l'altri anni, l'annu 2020 ùn era micca un'eccezzioni per l'Expo CPHIChina.Ancu s'ellu hè un annu chì hè carattarizatu da tanti sfidi di salute è disordine glubale in particulare da l'insurrezzione di a pandemia di COVID-19, l'edizione CPHIChina di 2020 puderia esse rimandata.

A nostra participazione à a CPHI China Expo 2020 hè stata un grande successu

Questu, pudete dì, hè u risultatu di l'impurtanza di l'industria farmaceutica per assicurà chì a pandemia hè trattata è ridotta in modu adattatu.

Durante l'edizione 2020 di u CPHIChina, chì hè stata tenuta trà u marcuri 16 鈥 u venneri 18 dicembre 2020 à u Shanghai New International Expo Center, sò stati discussi diversi prublemi chì afectanu a crescita è u sustenimentu di l'industria.

Cum'è u tema principale chì copre tutti i prublemi è i temi chì sò stati discututi durante l'Expo CPHIChina 2020, u sughjettu principale cunsideratu durante l'esposizione era "0 Anni chì guidanu l'industria farmaceutica in Cina".

A nostra participazione à a CPHI China Expo 2020 hè stata un grande successu

È in questu sughjettu, i modi nantu à cumu per rinfurzà a rilevanza di l'industria sò stati discututi, soprattuttu in quantu à u novu incubo chì fissa u mondu 鈥 COVID-19.

Mentre era un tempu per discutiri è brainstorming nantu à i prublemi chì disturbanu l'industria, era ancu un tempu per e cumpagnie pertinenti in l'industria per esibisce è mostranu i so prudutti è prudutti innovatori chì avanzaranu l'industria.

È postu chì simu una marca di punta in l'industria, a nostra prisenza hè stata un grande plus à u successu generale di l'edizione 2020 di l'Expo CPHIChina.

Esse un fabricatore è distributore reputable è di fiducia o3,4,4-triclorocarbanilide (TCC), avemu avutu l'uppurtunità di educà l'investituri è l'altri visitatori à l'Expo nantu à i nostri prudutti d'alta qualità è cumu i nostri prudutti sò diffirenti di l'altri in u mercatu.

Per finisce l'Expo CPHIChina 2020, ci hè stata una chjamata da u Direttore di Marca di u Gruppu, Adam Anderson, circa a necessità per noi d'amparà da e sfide di l'annu 2020, ancu cum'è speremu è simu ottimisti chì 2021 serà megliu è più grande per l'industria. è u mondu in generale.

Partenariatu cun noi per u megliu 3,4,4-triclorocarbanilide (TCC)

U nostru impegnu à a qualità hè invariabile, è questu hè evidenti in l'alta qualità di i nostri prudutti pharma cum'è3,4,4-triclorocarbanilide (TCC).

Semu quì per esse un fabricatore affidabile nantu à quale pudete sempre cunfidà, è seremu super felici di cullaburà cun voi per alcuni grandi affare cummerciale nantu à qualsiasi di i nostri prudutti d'alta qualità.

Per dumande, citazioni o cunsultazione, per piacè cliccate quì per parlà cù u nostru rappresentante di vendita è agenti per una risposta rapida.


Tempu di post: 10-ghjugnu-2021