he-bg

Introduzione di bromuru di benzalkonium

bromuru di benzalconiuhè una mistura di bromuru di dimetilbenzilammoniu, un solidu di cera giallu-biancu o gel.Facilmente solubile in acqua o etanolu, cù un odore aromaticu è un gustu assai amaru.Produce una grande quantità di schiuma quandu si agita forte.Hà e proprietà di un tensioattivu cationicu tipicu è pruduce una grande quantità di schiuma quandu si agita in una soluzione acquosa.Stabile in natura, resistente à a luce, resistente à u calore, micca volatile è pò esse guardatu per un bellu pezzu.Adupratu principalmente per a disinfezione di a pelle, a membrana mucosa, ferite, superfici d'articuli è ambienti interni.Ùn pò micca esse usatu per a sterilizazione di i dispositi medichi o per l'immergenza longu è a preservazione di l'equipaggiu sterile.

Pruprietà fisichi è chimichi

Puntu di fusione: 50-55 ° C

Puntu d'infiammabilità: 110 °C

Cundizioni d'almacenamiento: Ventilate, secche à bassu temperatura, guardate separatamente da i materiali alimentari in u magazzinu.

Usi: 1. Pò esse usatu cum'è disinfettante, antisetticu, etc. Adupratu in medicina, cusmetichi è sterilizazione di trattamentu d'acqua è disinfezione, ancu usatu per a pulizia di a superficia dura è a deodorizazione di disinfezione, etc.

2. Non-oxidizing bactericidal è algaecide, slime stripper è agenti di pulizia.Cù pulita, sterilizazione è disinfezzione è effettu algaecide, largamente usatu in sterilization, disinfettazione, antisepsis, emulsification, descaling, sulubilization, etc.. A so attività bactericidal hè megliu cà jelqing, è a so toxicity hè più bassu di jelqing.Di solitu, a so cuncentrazione di usu hè 50 ~ 100mg / L.

3. Stu pruduttu hè usatu cum'è bactericida iniezione d'acqua in oilfield, cù una putenza bactericidal eccellenti è u putere di decontamination.Ùn hà micca effettu corrosivu nantu à u metale è ùn contamina micca a ropa.

Indicazioni: Un battericida à largu spettru attivu di superficia cationica di sali d'ammoniu quaternariu, forte putenza battericida, non irritante per a pelle è i tessuti, non corrosivo per i metalli è i prudutti di gomma.A suluzione 1: 1000-2000 hè largamente usata per a disinfezione di e mani, a pelle, a mucosa, strumenti, etc. Pò esse guardatu per un bellu pezzu senza perdita di efficacità.

Suzhou Springchem International Co., Ltd.hè stata spicializata in a ricerca è u sviluppu è a produzzione di fungicidi chimichi di ogni ghjornu è altri chimichi fini dapoi l'anni 1990.Avemu a nostra propria basa di produzzione di chimichi è bactericidi di ogni ghjornu è hè una impresa naziunale d'alta tecnulugia cù un centru di ingegneria municipale di R & D è una basa di teste pilotu. Se avete qualchì prublema, per piacè cuntattateci.

E-mail:info@sprchemical.com


Tempu di pubblicazione: 22-sep-2022