he-bg

Importanza di u PVP Iodu

E persone facenu parechje dumande in quantu à quantu hè impurtantePVP Ioduhè.Tuttavia, aghju piacè di dì chì u PVP Iodine hà a capacità di distrughje 'SARS-CoV-2', u virus chì hà purtatu a pandemia di COVID-19.

In fatti, hà più capacità, circa 69.5 per centu, per distrughje u virus chè l'alcool.

Cosa hè dunque PVP Iodine?U PVP in PVP Iodine significa solu Polyvinylpyrrolidone chì hè ancu chjamatu Povidone, per quessa, u Povidone-Iodine hè un altru nome per u PVP-Iodine.

Hè un cumplessu chimicu furmatu da a reazzione trà iodu è polyvinylpyrrolidone.

A so dissoluzione in acqua fresca è calda hè abbastanza rapida chì s'applica ancu in altri solventi cum'è u liquore di etanolu,isopropanol, è ancu inpolivinilglicol.

Funzioni è impurtanza di uPVP Ioduin u nostru mondu d'oghje ùn pò micca esse overemphasized.UPVP-ioduserve un scopu impurtante di esse un antisetticu.

PVP Iodu

U PVP Iodine, cum'è una sustanza pulverosa rossu-marrone, serve una grande impurtanza in a produzzione di antisettici, per quessa hè aduprata in a disinfezione di qualsiasi aperture di pelle è esterni chì scontra.

Havi una larga gamma di applicazioni in parechji settori chì includenu u settore medico, l'industrii cosmetichi è l'industrii implicati in a produzzione di prudutti di cura persunale.

In u settore medicale, hè adupratu com'è risorsa clinica per a purga di e pelle è per trattà è prevene i contagi in ferite è aperture di ferite.

Questu significa solu chì a povidone Iodine hà una azione antibacteriale assai forte chì hè u risultatu di a prisenza di iodu liberu è l'azzione antibacteriale ferma sempre assai funziunale finu à circa ottu à nove ore.

Povidone-iodumostra effetti antisettici è biocidi estensivi cà 鈥楛/span>tintura di iodu鈥?perchè assorbe lentamente à traversu i tessuti molli, per quessa, a megliu scelta per i prucessi chirurgici longu.

In l'industrii cusmetichi, l'impurtanza di PVP-Iodine hè sempre stata visualizata in u so usu cum'è agente antimicrobicu è cum'èbiocidain cusmetichi per assicurà a purificazione curretta di a pelle.

E so appricazzioni ponu esse in forma di liquidu marrone o di polveru rossu marrone.Puderete vulete dì, chì hè megliu trà i dui - a forma liquida o a forma pulverosa?

PVP Iodu

Eppo, ùn ci hè nisuna differenza speciale in u so cumpurtamentu chimicu chì significa chì a funziunalità antibacteriana in i dui hè simile.Tuttavia, ci hè una diferenza significativa in i so cumpurtamenti fisichi chì di sicuru hè u risultatu di i so stati fisichi diffirenti.

Parechje altre ricerca sò stati capaci di pruvà u fattu chì u Povidone-iodine pò ancu esse appiicatu in l'area di nanu o nano sustanziali in quale hè utilizatu per cotture l'enclosures di un nanotube è sempre efficace in a so funzione.

Dunque, l'essenza di PVP Iodine in a sucità hè assai nutata.

Cuntattateci oghje per u vostru PVP Iodine

Cum'è una sucietà vi furnisce i migliori affari di povidone iodine.Simply cuntattateci oghje per uttene u vostru PVP Iodine d'alta qualità.


Tempu di post: 10-ghjugnu-2021