he-bg

Liberate i vostri sacchetti, giacche è scarpi da una muffa implacable cù l'antibatteri in pelle

A scelta di una borsa di pelle genuina hè un grande investimentu!

U so prezzu hè di solitu più altu ch'è i sacchetti di tela o sintetici, ma l'acquistu di una vera pelle vi dà più garanzii di qualità è durabilità, chì li face u cumplementu perfettu per shopping, esce, viaghjà o andà in l'uffiziu.

Inoltre, sò più eleganti è ùn passanu mai di moda.Se optate per un saccu di pelle marrone, pigliate un classicu cù quale combine tutti i vostri vestiti.

Iè, i microorganismi sò in ogni locu è ponu infettà tuttu ciò chì pudete pensà.È, a vostra pelle ùn hè micca una eccezzioni.

In fatti, hè statu dimustratu chì i sacchetti di pelle puderanu esse periculosi per i so patroni, per via di a cuncentrazione di muffa.Cumu i rapporti anu dimustratu, i sacchetti di e donne ponu accumulà più battìri cà un toilette.U cuntattu cuntinuu cù e mani è a friczione cù superfici di ogni tipu hè una di e cause principali.

I sacchetti di pelle, per via di a so struttura, sò i più propensi à allughjà ogni tipu d'agenti infizziosi.Ancu s'è u materiale ùn hè micca l'unica causa di terra in questi articuli femini.Lipstick, mascara è moisturizers sò ancu periculosi, postu chì offrenu cundizioni assai favurevuli per a crescita è a proliferazione di bacteria.

U risicu di l'infezzione hè multiplicatu da u cuntattu di i sacchetti cù e mani, facilitendu a diffusione di bacteria à l'altri superfici.In questu sensu, l'esperti di l'igiene di a cumpagnia ricumandenu di lavà a manu frequente per caccià i batteri è di pulisce periodicamente i sacchetti per prevene l'accumulazione di contaminazione.

Cumu prutegge a vostra pelle contr'à u muffa brutta

Questi articuli di designer anu a peculiarità di esse caru.Tuttavia, u so prezzu vale a pena, postu chì sò pezzi durable.Hè per quessa hè impurtante di sapè cumu a cura di elli per prutege a vita utile di questi articuli di lussu.

A prutezzione assai impurtante è cù i servizii specializati di u sprchemical.Upelle anti-bacteriafurnisce un modu assai faciule per a cura di i vostri articuli di lussu.Hè appiicata nantu à articuli di pelle, fur, suede o tela, impediscendu l'apparizione di muffa.Funciona ancu per prevene e macchie è prutegge i vostri vestiti da u sbiadimentu UV, per u più longu pussibule.

larghezza =

Qualchi cunsiglii per sbarazzà di u muffa temibile

Eccu alcuni cunsiglii per liberà i vostri portafogli, giacche è scarpi da stu terribile male:

In vestiti di coghju o di tela, u primu chì duvemu fà hè scuzzulate o vacuum è espose u pezzu à u sole, per espulsà l'umidità.

Quandu a robba hè stata pulita cù a sustanza selezziunata, hè cunsigliatu di appiccà in un ambiente caliu è ventilatu.Inoltre, deve esse verificatu chì hè 100% seccu, per salvà.

A suluzione più efficace: a prevenzione

Sì avete digià passatu u fastidiosu episodiu di muffa implacable, u prossimu passu dopu a pulizia di i vestiti affettati hè di applicà uSprchemicalper impediscenu di riapparissi.Senza dubbitu stu serviziu di prevenzione apprezzatu è innovativu per i tessuti, a pelle è a pelle, face a diferenza, furnisce sicurezza è prutezzione à i nostri vistimenti di marca.


Tempu di post: 10-ghjugnu-2021