he-bg

Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à u glutaraldeide

Cum'è un'aldeide dibasica alifatica di catena dritta saturata, a glutaraldeide hè un liquidu trasparente incolore cù un odore irritante è un eccellente effettu di morte nantu à i batteri riproduttivi, virus, micobatteri, muffa patogena è batteriu battìricu, è battericida di spettru largu non ossidante.Glutaraldehyde hè un disinfettante altamente efficace chì uccide una varietà di microorganismi è hè cunsigliatu da l'Organizazione Mondiale di a Salute cum'è un disinfettante per i contaminanti di u virus di l'hepatitis.

glutaraldeide 25%hà effetti stimulanti è curativi nantu à a pelle umana è a mucosa è pò causà allergii, per quessa ùn deve esse usatu per disinfettà l'aria è l'utensili alimentari.Inoltre, u glutaraldehyde ùn deve esse usatu per a disinfezione è l'sterilizazione di l'equipaggiu medicale tubulare, agulla di iniezione, suture chirurgiche è filamenti di cuttuni.

Glutaraldehyde hè comunmente utilizatu cum'è disinfettante in l'industria medica è l'utilizatori ponu avè dumande riguardanti prublemi tecnichi, cusì Springchem quì offre punti maiò nantu à glutaraldehyde per a vostra riferenza.

Al'applicazione di glutaraldeide

Glutaraldehyde hè utilizatu com'è sterile friddu per disinfettà strumenti sensibili à u calore, cum'è l'endoscopi è l'equipaggiu di dialisi.Hè aduprata cum'è un disinfettante d'altu livellu per quelli strumenti chirurgici chì ùn ponu micca sterilizzati da u calore.

A glutaraldeide hè aduprata per parechje applicazioni in strutture sanitarie:

● Un fissante di tissutu in i laboratori di patologia

● Disinfettante è sterilizazione di e superfici è l'equipaggiu

● Un agentu indurimentu usatu per sviluppà i raghji X

● Per a preparazione di grafts

Scadenzadata di glutaraldehyde è cumu determinà a scadenza

À a temperatura di l'ambienti è sottu à a cundizione d'esse alluntanatu da u almacenamentu luminoso è sigillatu, a data di scadenza di glutaraldehyde ùn deve esse menu di 2 anni, è u cuntenutu di l'ingredientu attivu di glutaraldehyde deve esse almenu 2,0% in a data di scadenza.

À a temperatura di l'ambienti, dopu avè aghjustatu l'inhibitore di ruggine è l'ajustatore di pH, u glutaraldehyde hè utilizatu per a disinfezione o sterilizazione per immersione di i dispositi medichi, è pò esse usatu per 14 ghjorni cuntinui.U cuntenutu di glutaraldehyde deve esse almenu 1,8% durante l'usu.

Immersionedhè infezionemetuducù glutaraldeide

Immergete i strumenti puliti in 2.0% ~ 2.5% glutaraldehyde solu di disinfezione per immerse completamente, poi copre u cuntinuu di disinfezione à a temperatura di l'ambienti per 60 min, è risciacquate cù acqua sterile prima di l'usu.

I strumenti di diagnosi è trattamentu puliti è secchi, l'apparecchi è l'articuli sò messi in una suluzione di glutaraldehyde alkalina 2% completamente sommersa, è e bolle d'aria nantu à a superficia di i strumenti deve esse eliminati cù u cuntinuu coperto à a temperatura di 20 ~ 25 ℃.A disinfezzione travaglia finu à u tempu specificatu di e struzzioni di u pruduttu.

Requisiti per a disinfezione di l'endoscopi cù glutaraldehyde

1. Altu livellu di disinfettazione è paràmetri di sterilizazione

● Cuncentrazione: ≥2% (alkaline)

● Tempu: tempu d'immersione di disinfezione bronchoscopy ≥ 20min;altri endoscopi disinfezione ≥ 10min;immersione endoscopica per i malati cù mycobacterium tuberculosis, altre micobacteria è altre infizzioni speciale ≥ 45min;sterilizazione ≥ 10h

2. Aduprà mètudu

● Endoscopiu pulizia è disinfettazione machina

● Operazione manuale: u disinfettante deve esse chinu cù ogni pipa è immersa per disinfettà

3. Precauzioni

glutaraldeide 25%hè allergenicu è irritanti à a pelle, l'ochji è u respiru, è pò causà dermatitis, conjunctivitis, inflammazioni nasali è asma occupational, cusì deve esse usatu in a pulizia di l'endoscopiu è a macchina di disinfezione.

Precauzioni cù glutaraldehyde

Glutaraldehyde hè irritante per a pelle è e mucosa è tossicu per l'omu, è a suluzione di glutaraldehyde pò causà danni seriu à l'ochji.Per quessa, deve esse preparatu è utilizatu in un locu ben ventilatu, a prutezzione persunale deve esse preparata bè, cum'è portà maschere protettive, guanti protettivi è vetri protettivi.S'ellu hè cuntattatu inadvertitu, deve esse lavatu immediatamente è continuamente cù l'acqua, è l'assistenza medica iniziale deve esse cercata si l'ochji sò feriti.

Si deve esse usatu in un locu ben ventilatu, è, se ne necessariu, u locu deve avè l'equipaggiu di scarico.Se a cuncentrazione di glutaraldehyde in l'aria in u locu di usu hè troppu altu, hè cunsigliatu per esse equipatu cù un apparatu di respirazione autònuma (mascara protettiva di pressione positiva).I cuntenituri aduprati per i strumenti di immersione deve esse puliti, coperti è disinfettati prima di l'usu.

Frequenza di monitorizazione di a concentrazione di glutaraldehyde

A cuncentrazione efficace di glutaraldehyde pò esse monitorata cù strisce di test chimichi.

In u prucessu di usu cuntinuu, u monitoraghju di ogni ghjornu deve esse rinfurzatu per capisce i so cambiamenti di cuncentrazione, è ùn deve esse usatu una volta chì a so cuncentrazione si trova sottu à a cuncentrazione necessaria.

Hè da esse assicuratu chì a cuncentrazione di glutaraldehyde in usu risponde à i requisiti di u manuale di u produttu.

Deveglutaraldehyde deve esse attivatu prima di l'usu?

A suluzione aquosa di glutaraldehyde hè acidica è ùn pò micca tumbà e spore in u statu àcitu.Hè solu quandu a suluzione hè "attivata" da l'alkalinità à u valore di pH di 7,5-8,5 chì pò tumbà i spori.Una volta attivate, sti suluzioni anu una vita di u minimu di 14 ghjorni.À i livelli di pH alkaline, e molécule di glutaraldeide tendenu à polimerizà.A polimerizazione di glutaraldehyde risultati in a chjusura di u gruppu di l'aldeide di u situ attivu di a so molécula di glutaraldehyde rispunsevuli di a morte di e spore di budding, è cusì l'effettu bactericida hè ridutta.

Fattori chì afectanu a sterilizazione di glutaraldehyde

1. Concentrazione è tempu d'azzione

L'effettu bactericida serà rinfurzatu cù l'aumentu di a cuncentrazione è l'estensione di u tempu d'azzione.In ogni casu, a suluzione di glutaraldehyde cù una frazione di massa di menu di 2% ùn pò micca ottene un effettu bactericidal affidabile nantu à e spore bacteriale, ùn importa micca cumu allargà u tempu bactericidal.Per quessa, hè necessariu di utilizà a suluzione di glutaraldehyde cù una frazione di massa più grande di 2% per tumbà e spore bacteriale.

2. Solu acidità è alkalinità

L'effettu bactericida di l'acidu glutaraldehyde hè significativamente più bassu di quellu di l'alkaline glutaraldehyde, ma a diferenza diminuirà gradualmente cù a temperatura crescente.In a gamma di pH 4,0-9,0, l'effettu bactericida aumenta cù u pH;l'effettu bactericidale più forte hè osservatu à pH 7,5-8,5;à pH> 9, glutaraldehyde polimerizza rapidamente è l'effettu bactericida hè rapidamente persu.

3. Temperature

Hà ancu un effettu bactericida à a temperatura più bassa.L'effettu bactericida di glutaraldehyde aumenta cù a temperatura, è u so coefficient di temperatura (Q10) hè di 1,5 à 4,0 à 20-60 ℃.

4. Materia urganica

A materia urganica rende l'effettu bactericidale più debule, ma l'effettu di a materia urganica nantu à l'effettu bactericida di glutaraldehyde hè più chjucu cà quellu di l'altri disinfettanti.20% di serum di vitellu è 1% di sangue sanu ùn anu basicamente micca effettu nantu à l'effettu bactericida di 2% glutaraldehyde.

5. Effettu sinergicu di surfactants nonionic è altri fattori fisicochimici

L'etere di l'alcoolu grassu di poliossietilene hè un surfactant non ionicu, è a stabilità è l'effettu battericida sò significativamente migliurati agghiuncennu 0,25% etere d'alcoolu grassu di poliossietilene à a suluzione di glutaraldeide formulata cù glutaraldeide acida-base rinfurzata.Ultrasound, raghji infrared luntanu è glutaraldehyde anu un effettu di sterilizazione sinergicu.

Springchem, un fabricatore di glutaraldeide top 10 in Cina, furnisce glutaraldeide 25% è 50% per usi industriali, di laboratori, agriculi, medichi, è certi scopi domestici, principalmente per a disinfettazione è a sterilizazione di e superfici è l'equipaggiu.Per qualsiasi più infurmazione, basta cuntattateci.


Tempu di Postu: Aug-16-2022