he-bg

L'acidu caprylhydroxamic pò diventà un novu puntu di vendita

Cù u migliuramentu cuntinuu di i standard di vita di e persone, u livellu di cunsumu naziunale hè entratu in una nova tappa, è un numeru crescente di clienti prestanu attenzione à a bellezza è a cura di a pelle, cusì parechji tipi di marche di cusmetichi sò ghjunti in millaie di famiglie.Per risponde à u mercatu di bellezza, i cusmetichi sò obligati à circà novi punti di vendita: senza cunservatori aghjuntu à i cosmetichi ùn ponu micca solu rinfurzà u tonu di a marca, ma ancu mette in risaltu a forza tecnica, chì diventa naturalmente un novu puntu di vendita per l'aghjurnamenti di i prudutti. .

Oghje, i prudutti di cura di a pelle cuntenenu una certa quantità dil'acidu caprylhydroxamic, cum'è un novu tipu di conservatore.Ma assai persone ùn sò micca assai familiarizati cù a so cumpusizioni è ùn sanu micca ciò chì hè, per ùn dì micca u so rolu.

Springchem hà da sparte dopu una breve introduzione à l'efficacità di l'acidu caprylhydroxamic nantu à a pelle, e so caratteristiche è l'applicazioni di i prudutti cunnessi.

Cosa hè l'acidu caprylhydroxamic?

L'acidu caprylhydroxamic hè un acidu organicu sicuru è ideale è agisce cum'è un agentu antibacterial in cosmetichi è prudutti di cura di a pelle.Ùn hè micca irritante per l'ochji, micca irritante di a pelle è micca potenzialmente allergenicu.Tuttavia, hè difficiule di ottene un bonu effettu di inhibizione quandu si usa solu.Per quessa, si deve esse usatu in cumbinazioni cù irritanti bassu di u listessu origine naturale, cum'è ethylhexylglycerol, propylene glycol, phenoxyethanol, è glyceryl caprylate, etc., in modu à migliurà a so capacità inhibition.

Ùn hà micca effetti dannusu nantu à e donne incinte, è ùn provoca micca acne.Hà una capacità di chelating efficiente è selettiva per i ioni di ferru divalenti è trivalenti, è a crescita di micobacteria hè limitata in l'ambiente induve l'ioni di ferru sò limitati.Havi ancu a lunghezza ottimale di a catena di carbonu chì pò prumove a degradazione di a struttura di a membrana cellulare, cusì hà una forte capacità antibacteriana è hè un novu tipu di sustanza preservativa.

Caratteristiche è applicazioni di l'acidu caprylhydroxamic

L'acidu caprylhydroxamichè u cunservatore senza additivi cù u costu minimizatu è u conservatore senza additivi di l'acidu organicu più stabile.A causa di u so eccellente effettu antibacterial, hà un forte effettu inhibitore nantu à Staphylococcus aureus è Propionibacterium acnes.Inoltre, pò resiste à l'excedente di sebum, è hà un effettu evidenti nantu à a prevenzione è u trattamentu di l'acne.Hè ancu efficace à inibisce l'attivazione di l'elastasi, impediscendu a descomposizione di l'elastina è riducendu e arrughe di a pelle.

L'acidu capryloylhydroxamic hà eccellenti proprietà antibatteriche per a pelle, è cusì hè largamente utilizatu in a cura di a pelle è in i prudutti di cura di i capelli, cum'è gels, serums, lotions, creme, shampoo è doccia gel.

Suzhou Springchem International Co., Ltd. hè unu di i principali leader in CinaFornitore di l'acidu caprylhydroxamicchì hè stata spicializata in a ricerca è u sviluppu è a produzzione di fungicidi chimichi di ogni ghjornu è altri chimichi fini dapoi l'anni 1990.Cù a so fabbrica cuntrolla strettamente ogni ligame per assicurà a sicurità è l'usu rassicurante di i prudutti,Springchemproduce è furnisce una larga gamma di prudutti chì ponu esse aduprati in a cura persunale è l'industria cusmetica, cum'è a cura di a pelle, a cura di i capelli, a cura orale, a cusmetica, a pulizia di a casa, a cura di detergenti è a lavanderia, l'ospitale è a pulizia istituzionale publica.


Tempu di Postu: Aug-25-2022