ellu-bg

L'aromi naturali sò veramente megliu cà l'aromi sintetici

Da u puntu di vista industriale, a fragranza hè aduprata per cunfigurà u sapore di l'aroma volatile di a sustanza, a so fonte hè divisa in duie categurie: una hè u "sapor naturale", da e piante, l'animali, i materiali microbichi utilizendu u "metodu fisicu" per estrarre e sostanze aromatiche; Una hè a "fragranza sintetica", chì hè fatta di qualchì "distillatu" è acidu, alcali, sale è altre sostanze chimiche ottenute da cumpunenti minerali cum'è u petroliu è u carbone per mezu di trattamenti è trasfurmazioni chimiche. In l'ultimi anni, l'aromi naturali sò stati assai ricercati è i prezzi sò aumentati vertiginosamente, ma l'aromi naturali sò veramente megliu cà l'aromi sintetici?

E spezie naturali sò divise in spezie animali è spezie vegetali: e spezie naturali animali sò principalmente quattru tippi: muscu, zibettu, castoreu è ambra grigia; A fragranza naturale vegetale hè una mistura urganica estratta da i fiori, foglie, rami, steli, frutti, ecc., di e piante aromatiche. E spezie sintetiche anu spezie semi-sintetiche è spezie cumpletamente sintetiche: l'usu di un cumpunente naturale dopu una reazione chimica per cambià a struttura di e spezie sò chjamate spezie semi-sintetiche, l'usu di materie prime chimiche di basa sintetiche chjamate spezie cumpletamente sintetiche. Sicondu a classificazione di i gruppi funziunali, e fragranze sintetiche ponu esse divise in fragranze eteree (etere difenilico, anisol, ecc.), fragranze aldeidi-chetoniche (musketone, ciclopentadecanone, ecc.), fragranze lattoniche (acetatu di isoamile, butirratu di amile, ecc.), fragranze alcoliche (alcol grassu, alcol aromaticu, alcol terpenoide, ecc.), ecc.

I primi sapori ponu esse preparati solu cù sapori naturali, dopu à l'emergenza di sapori sintetici, i prufumieri ponu guasi à vuluntà preparà una varietà di sapori per risponde à i bisogni di tutti i ceti suciali. Per i travagliadori di l'industria è i cunsumatori, a preoccupazione principale hè a stabilità è a sicurezza di e spezie. I sapori naturali ùn sò micca necessariamente sicuri, è i sapori sintetici ùn sò micca necessariamente periculosi. A stabilità di u sapore si manifesta principalmente in dui aspetti: prima, a so stabilità in aroma o sapore; Siconda, a stabilità di e proprietà fisiche è chimiche in sè stessu o in u pruduttu; A sicurezza si riferisce à s'ellu ci hè tossicità orale, tossicità cutanea, irritazione à a pelle è à l'ochji, s'ellu u cuntattu cù a pelle serà allergicu, s'ellu ci hè avvelenamentu da fotosensibilità è fotosensibilità cutanea.

In quantu à e spezie, e spezie naturali sò una mistura cumplessa, affettata da fattori cum'è l'origine è u clima, chì ùn sò micca facilmente stabili in cumpusizione è aroma, è spessu cuntenenu una varietà di cumposti. A cumpusizione di l'aroma hè estremamente cumplessa, è cù u livellu attuale di chimica è biotecnologia, hè difficiule d'ottene una analisi cumpletamente precisa è una capiscitura di i so cumpunenti aromatichi, è l'impattu nantu à u corpu umanu ùn hè micca faciule da capisce. Certi di sti risichi sò in realtà scunnisciuti per noi; A cumpusizione di e spezie sintetiche hè chjara, si ponu fà esperimenti biologichi pertinenti, si pò ottene un usu sicuru, è l'aroma hè stabile, è l'aroma di u pruduttu aghjuntu pò ancu esse stabile, ciò chì ci porta comodità d'usu.

In quantu à i solventi residuali, e fragranze sintetiche sò listesse à e fragranze naturali. L'aroma naturali richiedenu ancu solventi in u prucessu d'estrazione. In u prucessu di sintesi, u solvente pò esse cuntrullatu in un intervallu sicuru per mezu di a scelta di u solvente è di a so eliminazione.

A maiò parte di i sapori è di i sapori naturali sò più cari cà i sapori è i sapori sintetici, ma questu ùn hè micca direttamente ligatu à a sicurezza, è certi sapori sintetici sò ancu più cari cà i sapori naturali. A ghjente pensa chì u naturale hè megliu, qualchì volta perchè l'aromi naturali rendenu e persone più piacevuli, è certi ingredienti traccia in i sapori naturali ponu purtà differenze suttili à l'esperienza. Micca naturale hè bonu, u sinteticu ùn hè micca bonu, basta chì l'usu in u scopu di i regulamenti è di e norme sia sicuru, è scientificamente parlante, e spezie sintetiche sò cuntrollabili, più sicure, à u stadiu attuale, più adatte per l'usu publicu.

L'aromi naturali sò veramente megliu cà l'aromi sintetici


Data di publicazione: 26 d'aprile di u 2024