L'alcol cinnamìlicu hè un prufume chì cuntene cannella è estrattu balsamicu, è si trova in parechji prudutti di cura persunale, cum'è idratanti, detergenti, prufumi, deodoranti, prudutti per capelli, cusmetichi è dentifrici, spessu usati cum'è spezia o ingrediente aromatizante. Dunque, l'alcol cinnamìlicu hè bonu o male per a pelle, è hè un ingrediente essenziale in i prudutti di cura di a pelle? Scupritemu.
Chì ghjè l'alcolu cinnamilicu?
L'alcol cinnamìlicu hè un cumpostu urganicu chì hè spessu adupratu cum'è ingrediente di fragranza in i cusmetichi, è ancu s'ellu hè naturalmente prisente, hè assai dumandatu cum'è ingrediente di sapori è hè dunque spessu pruduttu sinteticamente, si pò truvà in tuttu ciò chì hè prufumatu. L'alcol cinnamìlicu cuntene estratti di cannella è balsamicu, chì producenu un aroma simile à u giacintu cù aromi fiurali è speziati.
L'effettu di l'alcol cinnamilicu nantu à a pelle:
Fragranza: L'effettu principale di l'alcol cinnamilicu nantu à a pelle hè duvutu à a so fragranza di fiore di giacintu.
Attivazione di e cellule di u scalp: Quandu hè adupratu in i prudutti per a cura di i capelli, l'alcol cinnamilicu stimula e cellule di u scalp è elimina l'impurità senza caccià i so olii naturali è sani.
Cum'è unu di l'ingredienti di a spezia, l'alcol cinnamilicu pò irrità a pelle, in particulare i tipi di pelle sensibile. Cum'è parechje altre fragranze sintetiche, l'alcol cinnamilicu hè classificatu cum'è irritante per a pelle è hè cunnisciutu per avè u putenziale di causà reazzioni avverse di a pelle cum'è rossore, protuberanze è prurito. Dunque, sè avete a pelle sensibile, pruvate à evità di utilizà prudutti di cura di a pelle chì cuntenenu ingredienti irritanti.
Data di publicazione: 21 di ferraghju 2024
