ellu-bg

Avanzamenti recenti in u prugressu di a ricerca nantu à i cunservanti

Sicondu a ricerca esistente, un cunservante efficace hà di solitu e seguenti caratteristiche:

Hà una vasta varietà d'impatti rimediali nantu à diversi tipi di microrganismi micca solu limitati à i batteri, ma ancu di natura antifungina.

Funziona efficacemente ancu in concentrazioni più basse.

Hè cumpatibile cù a maiò parte di e formule è hà una quantità ghjusta di percentuale d'oliu à acqua.

Hè sicuru senza tossine o sustanzi potenzialmente irritabili chì puderebbenu purtà à allergie.

Hè abbastanza faciule d'utilizà è accessibile.

Hà un ambiente di temperatura di fabricazione è di almacenamentu stabile.

Benefici dimiscele di cunservanti

Ci sò diversi tipi di microorganismi chì ponu purtà à u deterioramentu cusmeticu, hè per quessa chì hè essenziale mantene un valore di pH adattatu cù a minima quantità di cuncentrazione inibitoria è di funzione antibatterica. Ogni cunservatore hà e so restrizioni è hè impussibile di risponde à tutti i requisiti cù una sola formula. Hè per quessa chì una cumminazione di dui o più cunservatori hè aduprata per furnisce qualità antisettiche.

Ci sò dui risultati à questu modu d'utilizà i cunservanti. I cunservanti chì spartenu una gamma antibatterica simile, quandu sò cumminati, furniscenu u listessu risultatu. I cunservanti chì anu una gamma antibatterica diversa, quandu sò cumminati, anu a capacità d'offre una più grande varietà d'usi antibatterici. U cunservante cumminatu furnisce un risultatu più impattante chè s'ellu si usa un solu cunservante. Questu significa chì dui cunservanti usati in una sola formula si rivelanu più rentabili è impattanti.

I cunservanti naturali diventanu punti caldi

Cù u migliuramentu di u livellu di vita, a ghjente aspetta avà chì u so mudellu di cunsumu sia più organicu, hè per quessa chì i cunservanti naturali sò un tema caldu in a ricerca è u sviluppu. I circadori di tuttu u mondu stanu sperimentendu essenze vegetali estratte chì sò di natura antibatterica per pruvà à furmà un cunservante organicu. Tali essenze sò digià cumuni è pudete esse familiarizati cù a maiò parte di elle. Quessi includenu l'oliu di lavanda, l'oliu di chiodi di garofanu è l'estratti di piante di calendula. Tutti questi offrenu un impattu inhibitoriu stupente nantu à i batteri nocivi generalmente truvati in i cosmetici.

Metudu antibattericu "senza aggiunta"

Cù l'ascesa di a campagna "o-add" in Giappone in u 2009, i pruduttori di cusmetichi sò stati prudenti à rispettà e formule organiche. Avà i pruduttori di cusmetichi utilizanu materie prime chì rientranu in u "codice igienicu di i cusmetichi". Quessi offrenu proprietà antibatteriche è dunque sò di natura antisettica. L'usu di questi in l'industria cusmetica hà fattu bè in termini di migliurazione di a struttura è di a longevità di u pruduttu. Questu pò serve cum'è una tappa impurtante è cum'è un vantaghju per ulteriori progressi in a fabricazione di cunservanti.

Cunclusione

Cù u passà di u tempu, e formule aduprate in l'industria cusmetica diventanu cumplesse, per quessa ci hè una crescente dipendenza da i cunservanti. Per via di u so usu in i cusmetichi, i cunservanti sò stati u focu principale di a ricerca è di u sviluppu in u mondu sanu. Cù u bisognu crescente di sviluppi più organici è sustenibili, i cunservanti organici sò una scelta pupulare trà i clienti per un futuru megliu.


Data di publicazione: 10 di ghjugnu 2021