ellu-bg

U benzoatu di sodiu hè sicuru per a pelle?

Benzoatu di sodiu cum'è cunservantehè largamente adupratu in l'industrie alimentaria è chimica è hè qualchì volta adupratu in cusmetichi o prudutti di cura di a pelle. Ma u cuntattu direttu cù a pelle hè dannusu ? Quì sottu, SpringChem vi purterà in un viaghju per scopre.

Sodiubenzoatupriservativupprincipiu

Benzoatu di sodiucum'è cunservatore hà un bon effettu inhibitoriu contr'à i batteri è i funghi in cundizioni alcaline è hè unu di i cunservatori cumunimenti usati in parechje industrie. U megliu pH per a cunservazione hè 2,5-4,0. À pH 3,5, hà un effettu inhibitoriu significativu nantu à una varietà di microrganismi; à pH 5,0, a suluzione ùn hè micca assai efficace in a sterilizazione.

A so suluzione acquosa hè alcalina è s'è una piccula quantità hè esposta à u benzoatu di sodiu, ùn pruvucarà micca danni più evidenti à a pelle. Tuttavia, per e persone cun pelle sensibile, una grande esposizione à questu o à a so suluzione acquosa pò causà una certa sensazione di brusgiatura nantu à a pelle lucale, è pò ancu causà diversi gradi di rossore lucale di a pelle, calore, prurito, eruzione cutanea, o ancu ulcerazione è altri danni, è in casi gravi pò causà dolore brusgiante à a pelle.

U benzoatu di sodiu hè lipofilu è penetra facilmente e membrane cellulari per entre in e cellule, interferendu cù a permeabilità di e membrane cellulari, inibendu l'assorbimentu di l'aminoacidi da e membrane cellulari, inibendu l'attività di l'enzimi respiratori cellulari, impedendu a reazione di cundensazione di l'acetilcoenzimi è inibendu l'attività di i microorganismi, servendu cusì u scopu di a cunservazione di u produttu. Dopu à una esposizione prolungata o ingestione di grandi quantità chì u cuntenenu, pò ancu dannà u sistema nervosu umanu è pò ancu causà iperattività in i zitelli.

U benzoatu di sodiu hè ancu citotossicu è pò causà disfunzioni di a membrana cellulare, è rottura cellulare, risultendu in una disrupzione di i meccanismi di l'omeostasi cellulare, è pò ancu causà u cancru cù una esposizione prolungata.

Effetti di u benzoatu di sodiu nantu à a pelle

L'aghjunta massima permessa à i cosmetici hè di 0,5% è hè un cunservante permessu per l'usu cosmeticu in a Specificazione di Sicurezza è Tecnica per i Cosmetici Edizione 2015 in Cina.

U benzoatu di sodiu hà un certu effettu nant'à u corpu umanu, ma l'usu simplice di prudutti di cura di a pelle, cum'è creme per e mani, cusmetichi, creme barriera, ecc., solu per via di l'applicazione esterna di a pelle ùn affetta micca generalmente u corpu umanu, ùn vi ne fate micca troppu. Hè ancu cunsigliatu d'evità l'usu di troppi prudutti di cura di a pelle ogni ghjornu sè avete allergie à a pelle o sè avete una pelle povera.

Ancu s'èsicuru di benzoatu di sodiuà a pelle, quandu hè mischiata cù a vitamina C, pò pruduce u carcinogenu umanu benzene. Sè vo aduprate prudutti di cura di a pelle à base di vitamina C, pruvate à ùn sovrapponeli cù altre sustanze per evità danni à a vostra pelle.

Azzioni è Effetti di u Benzoatu di Sodiu

U benzoatu di sodiu pò ancu esse adupratu cum'è cunservante in i prudutti farmaceutichi liquidi per usu internu è hà l'effettu di prevene u deterioramentu, l'acidità è di allargà a durata di conservazione. Quandu piccule quantità entranu in u corpu, sò metabolizate è ùn causanu micca danni à u corpu. Tuttavia, un eccessivu di benzoatu di sodiu pigliatu internamente per un longu periodu di tempu pò dannà u fegatu è ancu causà u cancheru. Parechje persone ne ingeriscenu troppu, chì pò penetrà in prufundità in ogni tissutu di u corpu attraversu i pori di u paziente, dunque u cunsumu à longu andà pò purtà à u cancheru è hè assai periculosu. E preoccupazioni per a so tossicità anu limitatu u so usu in l'ultimi anni, è certi paesi cum'è u Giappone anu cessatu di pruduce benzoatu di sodiu è anu messu restrizioni à u so usu.


Data di publicazione: 21 di nuvembre di u 2022