he-bg

Hè phenoxyethanol dannusu per a pelle?

Chì ghjèphenoxyethanol?
A phenoxyethanol hè un eter di glicol furmatu cumminendu gruppi fenolichi cù etanol, è pare cum'è un oliu o mucile in u so statu di liquidu. Hè cun cunservatore cumuni in Cosmetichi, è pò esse truvatu in tuttu da frà cremi à lotions.
U phenoxyethanol chì sò i so pristenti pristenti micca attraversu l'antixiditore, ma à traversu a so attività anti-microbiale, chì inibite è ancu eliminò grandi desi di i michifiche di gram-pusiti è negativi. Ci hà ancu un effettu inibilizazione significativu nantu à una varietà di batteria cumuni cum'è E. Coli è stafilocuococccul aureus.
Hè phenoxyethanol dannusu per a pelle?
A phenoxyethanol pò esse letale quandu ingeritu in dosi grossi. Tuttavia, applicazione topica diphenoxyethanolà i cuncentrazioni menu di 1,0% hè sempre in u intervallu sicuru.
Avemu digià discututu se l'etanol hè metabolizzata à AcetaldeHede in quantità grande nantu à a pelle è sì chì hè assorbitu in quantità grande da a pelle. Tutti dui sò ancu abbastanza impurtanti per a phenoxyethanol. Per a pelle cù una barriera intacta, fidoxyethanol hè unu di i più veloci degradichi degradichi. Se u Pathabolic PathAbolSethanol hè simile di l'etanol, u prossimu passu hè a furmazione di acetaldei insegliati, seguitate da acidu fenoxyaceticu è altrimente.
Ùn vi ne fate ancu! Quandu avemu discututu a Retinol prima, avemu parlatu ancu u sistema enzicu assuciatu à u metabolismu diphenoxyethanol, è questu prucessi di cunversione accade sottu u Cratumorn corneum. Cusì avemu bisognu di sapè quantu fenoxyethanol hè veramente assorbitu trasferimentu. In un studiu chì hà pruvatu l'absorption di un sigillante basatu in acqua per a prima antgianici à l'ingudienti à l'anti-microbiali, a pelle più destra di porcu (chì hà ancu a revue di 6 ore di seguita.
Sti studii suggerenu chì l'absorzione è a cunversione diphenoxyethanolÀ i cuncentrazioni menu di u 1% ùn hè micca abbastanza altu per generà dosi dannosi di metaboliti. I risultati simili sò stati ottenuti in studii chì utilizanu i zitelli di a Nera di 27 settimane. U studiu hà dichjaratu, "Aquentephenoxyethanolùn causanu micca danni à a pelle significativa paragunatu à i cunservatori basati in etanol. U pesuxeyethanolica impussiisce à a pelle di infantà a ossidazione, ma ùn forma micca l'acidu à ossidazione. Indice ancu u penabolismu in a pelle è ùn vi pò manighjà?
Quale hè megliu, fenossyethanol o alcolu?
Eppuru chì Fenossyethanol hè metabolizatu più veloce di l'etanol, a cuncentrazione massima ristretta per l'applicazione topica hè assai più bassa à 1%, per quessa ùn hè micca un bonu paraguni. Dapoi u Cratum di Corneum Impedisce a mass di l'mamécule chì l'estanu, i radicali liberi generavali da sti dui sò assai menu di quelli chì generati da e so proprie reazione ogni ghjornu! Inoltre, perchè a fenoxeyethanol cuntene gruppi famiali in forma d'oliu, si evapora è sfideà più lusso.
Riassuntu
U pesuxesetanol hè un cunservatore cumunu usatu in cosmetici. Hè sicuru è efficace, è hè secunna solu à i parabpi in termini di utilizazione. Eppu pu i pensiani eranu ancu sicuri, Se Cherche per prudutti senza parole, plenoxyethanol hè una bona scelta!


Tempu post: Nov-16-2021