L'industria di a bellezza è di a cura di a pelle hè diventata sempre più pupulare oghje ghjornu, cù a maiò parte di i prudutti di cura di a pelle chì cuntenenu una certa quantità d'acidu capril-idrossamicu. Tuttavia, assai persone ùn sanu micca assai di questu cunservatore naturale è ùn sanu micca ciò chì hè, è ancu menu ciò chì face. Cum'è prufessiunalefornitore di acidu capril-idrossamicuIn Cina, Springchem vi darà una breve introduzione à a sicurezza di l'acidu capril-idrossamicu per a vostra pelle.
L'acidu capril-idrossamicu, cunnisciutu cum'èACIDU CAPRILIDROXAMICU, hè uncunservante naturaleè un acidu organicu ideale per u cuntrollu battericu. Hè cumpatibile cù a grande maggioranza di e materie prime è ùn hè micca affettatu da i tensioattivi, e proteine è altre materie prime in u sistema. Pò esse cumminatu cù alcooli, dioli è altri cunservanti.
L'acidu capriloidrossamicu hè generalmente innocu per a pelle. Cum'è cunservante naturale, hà eccellenti proprietà antibatteriche è antimicrobiche nantu à a pelle è hè largamente utilizatu in gel, sieri, lozioni, creme, shampoo, gel doccia è altri prudutti per a cura di a pelle è di i capelli. Hè generalmente utilizatu in cosmetici è prudutti per a cura di a pelle. A so funzione principale hè cum'è agente chelante è agente antibattericu, è hè un acidu organicu ideale per l'inibizione batterica. Hà una capacità chelante altamente efficiente è selettiva per l'ioni di ferru bivalenti è trivalenti, cù una crescita limitata di muffe in ambienti ristretti da ioni di ferru. Hà ancu una lunghezza ottimale di a catena di carbone chì prumove a degradazione di e strutture di a membrana cellulare. Hà una forte capacità antibatterica è hè una nova alternativa à i cunservanti. Se aghjuntu à e maschere facciali, l'acidu idrodinamicu ùn solu furnisce idratazione, ma ancu cunservanti. Hà un altu prufilu di sicurezza è pò esse utilizatu cun fiducia. Non solu ùn provoca micca acne, ma ùn hà ancu alcun effettu nantu à e donne incinte in generale. Finchè l'ingredienti sò in i limiti prescritti, ùn hè micca dannusu per a pelle.

Data di publicazione: 14 di nuvembre di u 2022