U disignu di u cusmeticucunservanteU sistema deve seguità i principii di sicurezza, efficacia, pertinenza è cumpatibilità cù l'altri ingredienti di a formula. À u listessu tempu, u cunservatore cuncipitu deve pruvà à risponde à i seguenti requisiti:
① Attività antibatterica à largu spettru;
②Bona cumpatibilità;
③Bona sicurità:
④Bona solubilità in acqua;
⑤ Bona stabilità;
⑥ Sottu à a cuncentrazione d'usu, deve esse incolore, inodore è senza gustu;
⑦Costu bassu.
A cuncepzione di u sistema anticorrosione pò esse realizata secondu i seguenti passi:
(1) Screening di i tipi di cunservanti utilizati
(2) Cumposizione di cunservanti
(3) Cuncepimentu dicunservantesistema liberu
U cunservatore ideale deve inibisce tutti i microorganismi, cumpresi i funghi (lieviti, muffe), i batteri gram-pusitivi è negativi. In generale, a maiò parte di i cunservatori sò efficaci contr'à i batteri o i funghi, ma raramente hè prubabile ch'elli sianu efficaci contr'à tramindui. Di cunsiguenza, u bisognu di una attività à largu spettru hè raramente soddisfattu da l'usu di un solu cunservatore. L'usu di basse concentrazioni pò esse efficace è deve inattivà i microorganismi relativamente rapidamente, abbastanza per prevene l'effetti antagonisti di i microorganismi nantu à u sistema di cunservazione. Riduce ancu u risicu d'irritazione è di tossicità. I cunservatori devenu esse stabili à tutti l'estremi di temperatura è pH durante a pruduzzione di cosmetici è durante a so durata di conservazione prevista, mantenendu a so attività antimicrobica. In fatti, nisun cumpostu organicu hè stabile à alta temperatura, o à pH estremu. Hè pussibule esse stabile solu in un certu intervallu.
Cù a ricerca approfondita nantu à a sicurezza di i cunservanti, parechji cunservanti tradiziunali anu dimustratu di avè certi effetti negativi; a maiò parte di i cunservanti anu effetti irritanti, ecc. Cusì, u cuncettu di sicuru "senza aghjuntu"cunservanteI prudutti anu cuminciatu à emerge. Ma i prudutti veramente senza conservanti ùn garantiscenu micca una durata di conservazione, dunque ùn sò ancu cumpletamente popularizati. Ci hè una cuntradizione trà l'irritazione è a durata di conservazione, allora cumu risolve sta cuntradizione? Alcune cumpagnie ben cunnisciute anu studiatu alcuni cumposti chì ùn sò micca inclusi in a serie di conservanti, è anu eliminatu alcuni cumposti alcolichi cù attività conservante, cum'è Hexanediol, Pentanediol, P-hydroxyacetophenone (N° CAS 70161-44-3), Etilesilglicerina (N° CAS 70445-33-9) ,CHA Acidu capril-idrossamicu ( N° CAS 7377-03-9) ecc., quandu sti cumposti sò usati in quantità adatte in u pruduttu, ponu ottene boni effetti di cunservazione è passà a prova di sfida di cunservazione.
Data di publicazione: 02-Mar-2022