ellu-bg

Applicazioni Industriali di u Cloruru di Benzalconiu

U cloruru di benzalconiu (BZK, BKC, BAK, BAC), cunnisciutu ancu cum'è cloruru di alchildimetilbenzilammoniu (ADBAC) è cù u nome cummerciale Zephiran, hè un tipu di tensioattivu cationicu. Hè un sale organicu classificatu cum'è un cumpostu d'ammoniu quaternariu.

CARATTERISTICHE DI I DISINFETTANTI DI CLORURU DI BENZALCONIU:

Cloruru di benzalconiuhè largamente adupratu in a formulazione di disinfettanti è detergenti-sanitizatori per i settori ospedalieri, di u bestiame, di l'alimentariu è di i prudutti lattieri è di l'igiene persunale.

1. Offre una attività antimicrobica rapida, sicura è putente à bassi ppm

2. Una forte detergenza assicura a facilità di rimuzione di u terrenu organicu chì ospita microbi

3. Facilità di formulazione per l'attività biocida in cundizioni di alta contaminazione urganica

4. Compatibile cù agenti tensioattivi non ionichi, anfoteri è cationichi

5. Mostra attività sinergica cù altre classi di biocidi è eccipienti

6. Mantene l'attività in formulazioni da assai acide à assai alcaline

7. Alta stabilità moleculare cù ritenzione di attività à temperature estreme

8. Si presta bè à l'ottimisazione di a formulazione per e cundizioni d'acqua dura

9. Mantene l'attività biocida in solventi acquosi è organici

10. I disinfettanti di cloruru di benzalconiu ùn sò micca tossichi, ùn contaminanu micca è ùn anu micca odore à e diluizioni tipiche d'usu.

5da82543d508f.jpg

APPLICAZIONI INDUSTRIALI di u cloruru di benzalconiu

Petroliu è gasuA corrosione di l'ossigenu presenta un periculu operativu maiò per l'industrie di pruduzzione di petroliu è gasu. Cloruru di benzalconiu (BAC 50&BAC 80) hè adupratu per cuntrullà l'attività di i batteri chì riducenu i sulfati (SRB) in l'acque ricche di sulfati è causà a deposizione di sulfuri ferrosi chì provoca a perforazione di l'attrezzature è di e pipeline d'acciaiu. I SRB sò ancu implicati in l'acidità di i pozzi di petroliu, è rispunsevuli di a liberazione di gasu tossicu H2S. Altre applicazioni di u cloruru di benzalconiu includenu l'estrazione migliorata di u petroliu per mezu di a de-emulsificazione è a rottura di i fanghi.

Fabbricazione di disinfettanti è detergenti-sanitizatoriPer via di e so caratteristiche non tossiche, non currusive, non contaminanti è non macchianti, u cloruru di benzalconiu hè u principale usu attivu in a formulazione di disinfettanti è sanitizatori battericidi per l'assistenza sanitaria, l'igiene persunale, u settore publicu è per prutege a nostra agricultura è l'approvvigionamentu alimentariu. BAC 50 è BAC 80 permettenu di incorporà in modu sicuru e proprietà microbicide è di pulizia in i prudutti d'igiene per migliurà sia a penetrazione sia a rimozione di u sporcu è a disinfezione di e superfici.

Farmaceutichi è cusmetichiU fattore di sicurezza di u cloruru di benzalconiu permette u so usu in una vasta gamma di disinfettanti per a pelle senza risciacquu è salviette igieniche per i zitelli. U BAC 50 hè largamente adupratu cum'è cunservante in preparazioni farmaceutiche oftalmiche, nasali è aurali, è ancu per ottimizà l'emolienza è a sustanzialità in e formulazioni.

Trattamentu di l'acqua锛欬/span>E formulazioni à basa di cloruru di benzalconiu sò aduprate in u trattamentu di l'acqua è di l'effluenti è in l'algicidi per e piscine.

Industria chimicaI cumposti d'ammoniu quaternari anu diverse applicazioni in l'industria chimica cum'è precipitante, catalizatore di trasferimentu di fase per via di a so capacità di localizà si à l'interfacce oliu/acqua è aria/acqua, emulsionante/de-emulsionante, ecc.

Industria di a pasta è di a cartaU cloruru di benzalconiu hè adupratu cum'è microbicida generale per u cuntrollu di a melma è a gestione di l'odori in e fabbriche di pasta di carta. Migliora a manipulazione di a carta è cunferisce resistenza è proprietà antistatiche à i prudutti di carta.

CARATTERISTICHE AMBIENTALI:

I cumposti d'ammoniu quaternari mostranu un altu livellu di biodegradabilità quandu sò testati in cunfurmità cù u protocolu di prova OCDE 301C. Ùn hè micca cunnisciutu per accumulassi in l'ambiente naturale in cundizioni d'usu nurmali. Cum'è tutti i detergenti, l'ADBAC hè assai tossicu per l'organismi marini in cundizioni di laburatoriu, ma ùn si bioaccumula micca in l'organismi. In l'ambiente naturale hè facilmente disattivatu da argille è sustanzi umichi chì neutralizanu a so tossicità acquatica è impediscenu a so migrazione à traversu i compartimenti ambientali.

Pruducemu una larga gamma di prudutti chì ponu esse aduprati in a cura persunale è l'industria cosmetica, cum'è a cura di a pelle, a cura di i capelli, l'igiene orale, i cosmetici, a pulizia di a casa, a cura di detergenti è di lavanderia, a pulizia di ospedali è istituzioni publiche. Cuntattateci sè cercate un partenariu di cuuperazione affidabile.


Data di publicazione: 10 di ghjugnu 2021