ellu-bg

Idrossiacetofenone

A P-idrossiacetofenona hè un ingrediente multifunzionale per a cura di a pelle, chì hà principalmente e funzioni di sbiancamentu è abbellimentu di a carnagione, antibatterica è antiinflamatoria, è calmante è lenitiva. Pò inibisce a sintesi di melanina è alleviare a pigmentazione è e lentiggini. Cum'è agente antibattericu à largu spettru, pò migliurà l'infezioni di a pelle. Pò ancu calmà l'irritazione di a pelle è hè adatta per a pelle sensibile.

1. Prumove a secrezione di bile

Hà un effettu colagogicu, pò prumove a secrezione di bile, aiutà à espulsà a bilirubina è l'acidi biliari in a bile, è hà un certu effettu ausiliariu nantu à u trattamentu di l'itterizia è di alcune malatie di u fegatu è di a cistifellea. Hè ancu adupratu in a preparazione di certi medicinali, cum'è i medicinali coleretici è altri medicinali sintetici organici, cum'è intermediariu in a sintesi di i medicinali.

2. Proprietà antioxidanti

Perchè cuntene gruppi idrossilici fenolici,p-idrossiacetofenoneHà certe proprietà antioxidanti è hè generalmente adupratu cum'è antioxidante. E so proprietà antioxidanti è antibatteriche venenu tramindui da i gruppi idrossilici, ciò chì ne face un antioxidante (caratteristiche fenoliche è chetoniche). Hà forti proprietà antioxidanti, pò eliminà i radicali liberi in u corpu, prutege e cellule da i danni ossidativi, è cusì hà e funzioni di prevenzione di e malatie è anti-invecchiamento.

3. Antibattericu è antiinflamatoriu

Hè efficace contr'à i funghi, hà una forte capacità di morte contr'à l'Aspergillus Niger, è hà ancu un certu effettu inhibitoriu contr'à Pseudomonas aeruginosa. Hà una eccellente stabilità in una larga gamma di pH è temperatura. Hà un certu effettu terapeuticu ausiliariu contr'à l'infezioni è l'inflammazioni di a pelle.

4. Cum'è spezia è cunservante

Hè ancu spessu adupratu cum'è esaltatore di cunservanti (spessu cumminatu cù hexanediol, pentil glicol, ottanol, etilesilglicerolo, ecc. per rimpiazzà i cunservanti tradiziunali).P-idrossiacetofenonehè cumunimenti adupratu cum'è aromatizante è cunservatore, chì pò allargà a durata di conservazione di i prudutti è dà li aromi specifici.

5. Agente sbiancante

Da "conservante" à "agente sbiancante", a scuperta dip-idrossiacetofenoneci hà dimustratu chì certe materie prime in i cusmetichi ponu ancu avè parechji putenziali micca sfruttati.

A parte carbonilica dip-idrossiacetofenonepò incrustà si prufundamente in u situ attivu di a tirosinasi, mentre chì u so gruppu idrossile fenolicu pò furmà ligami à idrogenu stabili cù residui chjave di aminoacidi. Stu metudu unicu di ligame li permette di "bluccà" fermamente a tirosinasi, bluccendu cusì a pruduzzione di melanina.

In u futuru, cù l'approfondimentu di più ricerche è l'accumulazione di verificazione clinica,p-idrossiacetofenonesi prevede chì ghjoca un rolu sempre più impurtante in u campu di u sbiancamentu è di a cura di a pelle, diventendu un ingrediente sbiancante di prossima generazione chì combina sicurezza è efficacia significativa.


Data di publicazione: 08 di settembre di u 2025