Cridite o micca, i mobili di lignu tendenu à impurtà assai facilmente.È quandu facenu, ci hè accumulazione di bacteria.Per pulizziari, hè necessariu di fà cun cura è cù i prudutti appropritati per ùn dannu.Allora oghje hè u tempu di ripiglià i panni è l'anti-bacteria di legnu di primavera, cum'è spieghemu cumu per pulizziari i mobili di lignu passu à passu.
Comu regula generale, per mantene i mobili in legnu in boni cundizioni, hè indispensabile chì aduprate prudutti adattati è apposta per questa pulizia, cum'è ulegnu anti-bacteria.
Avà, cuminciamu cù sti cunsiglii per ottene un mobili pulitu è brillanti.Di sicuru, secondu a finitura di u legnu, avete da pulizziari un modu o un altru è cù un certu tipu di pruduttu.
Cumu pulisce i mobili di lignu verniciati è laccati
Se i vostri mobili o porte sò in legnu verniciatu o laccatu, duvete sapè chì a pulizia hè abbastanza simplice.Basta à asciugà cù un pappu seccu ogni ghjornu.È duie o trè volte à settimana dà un pappu umitu cù acqua è sapone.
Assicuratevi chì a mistura hè calda da u tempu chì passate u tela, postu chì questu modu, mentre passa, si secca è ùn vi dà micca u tempu di stallà u liquidu, per ùn esse micca assulutu.Cum'ellu hè vernice, u splendore svanisce gradualmente.Pudete aghjunghje una cullizzioni di l'acitu à a mistura, perchè ripiglià u so brillo.
Cumu pulisce u legnu dipintu
In l'eventu chì u legnu hè dipintu, avete da pulizziari cù assai cura, postu chì corre u risicu di piglià a pittura.Per evitari, sguassate a superficia cù una spazzola suave è poi sguassate cù un pocu di sapone è acqua fridda.
Asciucà rapidamente cù un tela di cuttuni è poi finisce cù una capa di cera per prutege u legnu.Puderete tandu applicà, cù un pannu, una suluzione ligera di l'anti-bacteria di legnu di primavera.
E se u legnu hè cera?
Se u legnu hè cera, hè ancu più faciule.Ancu s'ellu à u principiu pò parè un materiale assai dilicatu è difficiuli di mantene, a verità hè chì per pulizziari, avete solu asciugà cù delicatezza da u tempu à u tempu.In casu chì ci hè una macchia, aduprate un pocu essenza di trementina, chì pudete cumprà in magazzini specializati.
Appena applicà un pocu, rinfurzà u legnu è pulisce.Allora riapplicà a cera è serà cum'è novu.
Legnu naturali, u più dilicatu
È s'ellu ùn ti piace micca u legnu trattatu è preferite u mobili di legnu naturali, pudete puru pulizziari, ancu s'è a so cura necessitarà più sforzu.
In u vostru casu, per una pulizia superficiale, aduprate un pappu nettu, preferibile di cuttuni o microfibra per ùn scratchà a superficia di u mobili, chì hè pocu umida cù l'acqua.
E se vulete qualcosa di più profonda, umidite a tela cù una suluzione di l'anti-bacteria di legnu di primavera.Sempre pulite in a direzzione di u granu è senza scrubbing.Pruvate a prutezzione di tutta a bellezza di u legnu naturali cù e so textures è u granu.
Finalmente, simu in l'era di l'incertezza è hè u megliu tempu per mantene voi è a vostra famiglia da l'effetti di i batteri.Micca solu per prutegge noi, ma ancu per mantene a bellezza di i nostri mobili.
Tempu di post: 10-ghjugnu-2021