Chì ci crediate o micca, i mobili in legnu tendenu à sporcassi assai facilmente. È quandu si sporcanu, ci hè un accumulu di batteri. Per pulizziarli, hè necessariu fà lu cù cura è aduprà i prudutti adatti per ùn dannighjà li. Dunque oghje hè ora di piglià panni è l'antibatteri di legnu di primavera, mentre spieghemu cumu pulisce i mobili in legnu passu à passu.

In regula generale, per mantene i mobili in legnu in bonu statu, hè essenziale aduprà prudutti adatti è specificamente cuncipiti per sta pulizia, cum'è uantibattericu di legnu.
Avà, cuminciamu cù sti cunsiglii per ottene un mobiliu pulitu è brillanti. Benintesa, secondu a finitura di u legnu, duverete pulisceli in un modu o in l'altru è cù un certu tipu di pruduttu.
Cumu pulisce i mobili in legnu verniciati è laccati
Sè i vostri mobili o porte sò in legnu verniciatu o laccatu, duvete sapè chì a pulizia hè abbastanza simplice. Basta à asciugalli cù un pannu asciuttu ogni ghjornu. È duie o trè volte à settimana dateli un pannu umitu cù acqua è sapone.
Assicuratevi chì a mistura sia calda quandu passate u pannu, postu chì cusì, mentre passa, si secca è ùn vi dà micca u tempu di fà stallà u liquidu, è ancu menu di assorbelu. Siccomu hè vernice, a lucentezza svanirà pianu pianu. Pudete aghjunghje una cucchiaina d'acitu à a mistura, affinchì ripigli a so lucentezza.
Cumu pulisce u legnu pittatu
In casu chì u legnu sia pittatu, duverete pulisce li cù molta cura, postu chì correte u risicu di piglià a pittura. Per evità questu, spazzulate a superficia cù una spazzola dolce è poi asciugatela delicatamente cù uni pochi di colpi di sapone è acqua fredda.
Asciugatelu prestu cù un pannu di cuttone è poi finite cù un stratu di cera per prutege u legnu. Dopu pudete applicà, cù un pannu, una suluzione dolce di l'antibattericu di u legnu di primavera.
Chì si u legnu hè inceratu?
Sè u legnu hè ceratu, hè ancu più faciule. Ancu s'è à u principiu pò sembrà un materiale assai delicatu è difficiule da mantene, a verità hè chì per pulizziarlu basta à asciugà lu delicatamente di tantu in tantu. In casu chì ci sia qualchì macchia, aduprate un pocu d'essenza di trementina, chì pudete cumprà in magazini specializati.
Applichendu solu un pocu, rinfurzerà u legnu è u pulirà. Dopu, riapplicate a cera è serà cum'è novu.
Legnu naturale, u più delicatu
È s'è vo ùn vi piace micca u legnu trattatu è preferite i mobili in legnu naturale, pudete ancu pulisceli, ancu s'è a so cura richiederà più sforzu.
In u vostru casu, per una pulizia superficiale, aduprate un pannu pulitu, preferibilmente di cuttone o microfibra per ùn graffià a superficia di u mobili, chì hè ligeramente inumiditu cù acqua.
È s'è vo vulete qualcosa di più prufondu, bagnate u pannu cù una suluzione di l'antibattericu di u legnu di primavera. Pulite sempre in a direzzione di a vena è senza sfregà. Pruvate à prutege tutta a bellezza di u legnu naturale cù e so texture è a so vena.
Infine, simu in l'era di l'incertezza è hè u megliu mumentu per prutege voi è a vostra famiglia da l'effetti di i batteri. Micca solu per prutege noi stessi, ma ancu per mantene a bellezza di i nostri mobili.
Data di publicazione: 10 di ghjugnu 2021
