Quì sottu hè una breve introduzione nantu à i meccanismi d'azzione, i tippi è a valutazione indici di diversi conservanti.
1.U modu generale di azzione diconservanti
I cunservatori sò principalmente agenti chimichi chì aiutanu à tumbà o inibisce l'attività di i microorganismi in i cusmetichi è mantene a qualità generale di i cusmetichi per un longu periodu di tempu.
In ogni casu, deve esse nutatu chì i cunservatori ùn sò micca bactericidi - ùn anu micca un forte effettu bactericida, è funziona solu quandu sò usati in quantità sufficiente o quandu anu un cuntattu direttu cù i microorganismi.
I cunservatori impediscenu a crescita microbiana, impediscenu a sintesi di l'enzimi metabolichi impurtanti è impediscenu a sintesi di proteine in i cumpunenti vitali di e cellule o a sintesi di l'acidu nucleicu.
2.Fattori chì affettanu l'attività di i cunservatori
Parechji fattori cuntribuiscenu à l'effettu di i cunservatori.Iddi include;
a.L'effettu di u pH
Un cambiamentu di pH cuntribuisce à a disintegrazione di i conservatori di l'acidu urgànicu, è cusì affetta l'efficacità generale di i conservatori.Pigliate per esempiu, à pH 4 è pH 6, 2-bromo-2-nitro-1,3-propanediol hè assai stabile
b.Effetti di gel è particelle solide
Koalin, silicate di magnesiu, aluminiu, etc., sò qualchi particeddi in polvere chì sò prisenti in certi cusmetichi, chì generalmente assorbanu u conservatore è cusì portanu à una perdita di attività da u cunservatore.Tuttavia, certi sò ancu efficaci in l'assorbimentu di i batteri chì sò prisenti in u cunservatore.Inoltre, a cumminazzioni di gel polimeru soluble in acqua è conservatore cuntribuisci à a riduzzione di a cuncentrazione di conservatore residuale in a formulazione di cusmetichi, è questu hè ancu ridutta l'effettu di u conservatore.
c.Effettu di solubilizazione di tensioattivi non ionici
A solubilizazione di diversi surfactants, cum'è i surfactants non ionici in i cunservatori, affetta ancu l'attività generale di i conservatori.Tuttavia, i tensioattivi non ionici solubili in l'oliu, cum'è HLB = 3-6, sò cunnisciuti per avè un putenziale di disattivazione più altu nantu à i conservatori paragunatu à i surfactants non ionici solubili in acqua cù un valore HLB più altu.
d.Effettu di u deterioramentu di u cunservatore
Ci sò altri fattori, cum'è u riscaldamentu, a luce, etc., chì sò rispunsevuli di pruvucà a deteriorazione di i cunsirvatori, chì causanu cusì una riduzione di u so effettu antisetticu.Più cusì, alcuni di questi effetti portanu à una reazzione biochimica cum'è u risultatu di a sterilizazione è a disinfezione di radiazzioni.
e.Altre funzioni
In listessu modu, altri fatturi, cum'è a prisenza di sapori è agenti chelanti è a distribuzione di cunsirvatori in oliu-acqua in dui fasi, cuntribuiscenu ancu à a riduzzione di l'attività di i cunservatori in una certa misura.
3.E proprietà antisettiche di i cunservatori
E proprietà antisettiche di i cunservatori valenu a pena.Avè l'eccessu di conservatori in i cosmichi definitivamente farà irritanti, mentre chì una mancanza di cuncentrazione affetterà l'antisetticu.proprietà di i cunservatori.U megliu metudu per valutà questu hè aduprendu a prova di sfida biologica chì implica a concentrazione minima inhibitoria (MIC) è a prova di a zona d'inibizione.
Pruvenza di u circulu bacteriostaticu: Questa prova hè aduprata per determinà quelli battìri è u muffa cù a capacità di cultivà assai veloce dopu à cultivà in un mediu adattatu.In una situazione induve un discu di carta di filtru impregnatu di cunsirvatore hè cascatu à u mità di u platu di u mediu di cultura, ci sarà un cercolu bacteriostaticu furmatu intornu à causa di a penetrazione di u conservatore.Quandu si misurà u diametru di u circhiu bacteriostaticu, pò esse usatu cum'è un metru per determinà l'efficace di u conservatore.
Cù questu, si pò dì chì u circhiu bacteriostaticu cù u metudu di carta cù un diametru> = 1.0mm hè assai efficace.MIC hè riferitu cum'è a minima cuncentrazione di conservatore chì pò esse aghjuntu à un mediu per impedisce a crescita microbiana.In una tale situazione, un MIC più chjucu, u più forte e proprietà antimicrobiche di u cunservatore.
A forza o l'effettu di l'attività antimicrobiana hè generalmente espressa in a forma di a concentrazione minima inhibitoria (MIC).Facendu cusì, una attività antimicrobiana più forte hè determinata da un valore più chjucu di u MIC.Ancu s'è u MIC ùn pò micca esse usatu per diferenze trà l'attività bactericidal è bacteriostatica, i surfactants sò generalmente cunnisciuti per avè un effettu bacteriostatic à una cuncentrazione bassa è un effettu di sterilizazione à una concentrazione alta.
In fatti, in tempi diffirenti, sti dui attività si facianu à u stessu tempu, è questu li rende difficiuli di esse differenziati.Per questu mutivu, sò generalmente datu un nome cullettivu cum'è disinfezione antimicrobiana o simpricimenti disinfezione.
Tempu di post: 10-ghjugnu-2021