Un agente antimicrobiale hè una sustanza chì pò inibisce a crescita di i microorganismi in qualsiasi mezu. Alcuni agenti antimicrobici includenu alcooli benzilici, bisbiquanidi, trialocarbanilidi, fenoli etossilati, tensioattivi cationici è cumposti fenolici.
Agenti antimicrobici fenolici cum'è4-cloro-3,5-dimetilfenolu (PCMX)o u para-cloro-meta-xilenolo (PCMX) inibisce i microorganismi interrompendu a so parete cellulare o disattivendu l'enzima.
I cumposti fenolici sò ligeramente solubili in acqua. Dunque, a so solubilità hè migliurata aghjunghjendu tensioattivi. In questu casu, a cumpusizione di un agente antimicrobiale para-cloro-meta-xilenolo (PCMX) hè dissolta in un tensioattivu.
PCMX hè un sustitutu antimicrobiale attesu è hè principalmente attivu contr'à un largu spettru di ceppi batterichi, funghi è parechji virus. PCMX sparte una spina dorsale fenolica è hè in relazione cù sustanzi chimichi cum'è l'acidu carbolicu, u cresolu è l'esaclorofene.
Tuttavia, quandu si cerca a sustanza chimica potenziale per i vostri disinfettanti antimicrobici, hè cunsigliatu di dumandà à un fabricatore di fiducia.4-cloro-3,5-dimetilfenolu (PCMX)per una scumessa sicura.
Cumposizione di l'agente antimicrobiale PCMX
Malgradu l'efficacia antimicrobica di PCMX cum'è agente antimicrobico desiderabile, a formulazione di PCMX hè a sfida principale perchè PCMX hè ligeramente solubile in acqua. Inoltre, hè discordante cù parechji tensioattivi è altri tipi di cumposti. Dunque, a so efficacia hè assai compromessa per via di parechji fattori, cumpresi un tensioattivu, a solubilità è u valore di pH.
Cunvenziunalmente, duie tecniche sò aduttate per solubilizà PCMX, vale à dì a dissoluzione aduprendu una grande quantità di tensioattivu è un cumplessu di reagenti anidru miscibile in acqua.
i. Dissoluzione di PCMX aduprendu una quantità elevata di tensioattivu
Questa tecnica di dissoluzione di l'agente antimicrobiale aduprendu una quantità elevata di surfactante hè impiegata in u sapone antisetticu.
A sulubilizazione hè realizata à volte in presenza di cumposti organici volatili cum'è l'alcol. A cumpusizione percentuale di sti cumposti organici volatili varieghja da 60% à 70%.
U cuntenutu alcolu affetta l'odore, l'asciugatura è cuntribuisce à l'irritazione di a pelle. Inoltre, una volta chì u solvente si disperde, a putenza di u PCMX pò esse un affare.
ii. Acqua Cumposti reagenti anidri miscibili
L'usu di un cumpostu anidru miscibile in acqua aumenta a solubilità di PCMX, in particulare à un livellu riduttu trà 0,1% è 0,5% in una cuncentrazione d'acqua superiore à 90%.
Esempi di u cumpostu anidru miscibile in acqua includenu tiol, diol, amina, o una mistura di qualsiasi di elli.
Questi cumposti sò preferibilmente custituiti da una mistura di propilene glicole, glicerina è alcolu essenziale tutale (TEA). U para-cloro-meta-xilenolo hè mischiatu cù o senza riscaldamentu finu à ch'ellu sia cumpletamente dissoltu.
Un altru cumpostu di solvente anidru miscibile in acqua implica un polimeru acrilicu, un cunservatore è un polimeru polisaccaridu mischiati separatamente in un cuntainer per pruduce una dispersione di polimeru. Hè da nutà chì a dispersione di polimeru furmata ùn provoca micca precipitazioni à tempu debitu.
Stu metudu ùn influenza micca l'efficacia di l'agente antimicrobiale ancu quandu sò in quantità minuscule. TEA pò solubilizà sia basse sia alte concentrazioni di PCMX.
Applicazione di l'agente antimicrobiale PCMX
L'agente antimicrobiale 1.PCMX pò esse adupratu cum'è antisetticu, chì inibisce a crescita di i microorganismi senza instigà ferite à a pelle.
2. Cum'è disinfettante, questu pò esse preparatu in diverse forme, cum'è disinfettante.
Avete bisognu di 4-cloro-3,5-dimetilfenolu (PCMX)?
Fabrichemu è furnimu prudutti di alta qualità, cumpresi biocidi, antibatterichi è antifungini, chì varieghjanu da a casa à a cura di a lavanderia è i detergenti. Cuntattateci per cumprà 4-cloro-3,5-dimetilfenolu (PCMX) per u vostru agente antimicrobiale, è sarete sopraffatti da i nostri servizii è prudutti.
Data di publicazione: 10 di ghjugnu 2021