ellu-bg

Cloruru di cetiltrimetilammoniu (CTAC) CAS 112-02-7

Cloruru di cetiltrimetilammoniu (CTAC) CAS 112-02-7

Nome di u produttu: Cloruru di cetil trimetil ammoniu (CTAC)

Nome di marca: Nisunu

CAS#:112-02-7

Muleculare: [C16H33N+(CH3)3]Cl-

MW: Nimu

Cuntenutu: Nimu


Dettagli di u produttu

Etichette di u produttu

Parametri di u produttu

1.Cloruru di cetiltrimetilammoniu (CTAC) Introduzione:

INCI Muleculare

Cloruru di cetiltrimetilammoniu (CTAC)

[C16H33N+(CH3)3]Cl-

Fisicamente, u Cloruru di Cetiltrimetilammoniu si distingue cum'è un liquidu trasparente à giallu chjaru chì hà un odore chì ricorda l'alcolu per frizione. Quandu hè mischiatu cù l'acqua, u pruduttu chì hà un pesu moleculare di 320,002 g/mol galleggia o affonda in l'acqua. U Cloruru di Cetiltrimetilammoniu (CTAC) hè ancu cunnisciutu cù altri nomi cum'è cloruru di cetrimoniu. In u campu di i prudutti chimichi specializati, u pruduttu hè largamente famosu cum'è antisetticu topicu è tensioattivu. Gran parte di a so efficacia deriva da e so eccellenti caratteristiche di condizionamentu, per e quali u pruduttu hè adupratu cum'è ingrediente in a fabricazione di shampoo è balsami per capelli. I prudutti per a cura di i capelli formulati cù CTAC sò cunnisciuti per nutrisce è idratà in prufundità i capelli secchi è dannighjati è per ridà una lucentezza è un vigore rinnuvati à i capelli spenti.

Liquidu chjaru incolore o giallu pallidu. Proprietà chimiche stabile, hè resistenza à u calore, resistenza à a luce, resistenza à a pressione, forte resistenza à l'acidi è à l'alcali. Hà una bona attività tensioattiva, stabilità è biodegradazione. Pò esse bè cumpatibile cù tensioattivi cationichi, non ionici è anfoteri.

CTAC hè un antisetticu è tensioattivu topicu. I tensioattivi d'ammoniu quaternari à catena longa, cum'è u cloruru di cetiltrimetilammoniu (CTAC), sò generalmente cumminati cù alcooli grassi à catena longa, cum'è l'alcooli stearilici, in formulazioni di balsami per capelli è shampoo. A cuncentrazione di tensioattivu cationicu in i balsami hè generalmente di l'ordine di 1-2% è e cuncentrazioni d'alcol sò generalmente uguali o superiori à quelle di i tensioattivi cationici. U sistema ternariu, tensioattivu/alcol grassu/acqua, porta à una struttura lamellare chì forma una rete percolata chì dà origine à un gel.

Articuli

Specificazione

Aspettu (25 ℃) Liquidu chjaru incolore o giallu pallidu
Materiale Attivu (3) 28.0-30.0
Amina libera (%) ≤1.0
Culore (Hazen) <50
Valore di pH (soluzione aq 1%) 6-9

2. Cloruru di cetiltrimetilammoniu (CTAC)Applicazione:

1. Emulsionante: adupratu cum'è emulsionante di bitume, rivestimentu impermeabile per custruzzioni, balsamo per capelli, emulsionante di cosmetici è emulsionante d'oliu di silicone;

2. Ausiliariu tessile: ammorbidente tessile, agente antistaticu di fibra sintetica;

3. Flocculante: trattamentu di l'acque residue

Altra industria: agente antiaderente è separatore di lattice

3. Specifiche di u cloruru di cetiltrimetilammoniu (CTAC):

Fustu di plastica di 200 kg o IBC di 1000 kg


  • Precedente:
  • Dopu:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandateci lu