Ricinoleatu di zincuhè un sale di zincu di l'acidu ricinoleicu, chì hè derivatu da l'oliu di ricinu.
U ricinoleatu di zincu hè cumunamente adupratu in i prudutti cusmetichi è di cura persunale cum'è assorbitore d'odori. Funziona intrappulendu è neutralizendu e molecule chì causanu l'odori chì sò prudutte da i batteri nantu à a pelle.
Quandu hè aghjuntu à i prudutti cusmetichi è di cura persunale, u ricinoleatu di zincu ùn affetta micca a struttura, l'aspettu o a stabilità di u pruduttu. Hà una pressione di vapore assai bassa, ciò chì significa chì ùn evapora nè libera alcuna molecula d'odore in l'aria. Invece, si lega è intrappula e molecule d'odore, impedendu li di scappà è di causà odori sgradevoli.
Ricinoleatu di zincuhè ancu sicuru d'utilizà è ùn provoca micca irritazione o sensibilizazione di a pelle. Hè un ingrediente naturale, biodegradabile è rispettuosu di l'ambiente chì ùn hà micca effetti negativi nantu à a pelle o l'ambiente.
Per aduprà u ricinoleatu di zincu in i prudutti cusmetichi è di cura persunale per u cuntrollu di l'odori, hè generalmente aghjuntu à una cuncentrazione da 0,5% à 2%, secondu u pruduttu è u livellu desideratu di cuntrollu di l'odori. Pò esse adupratu in una vasta gamma di prudutti, cumpresi deodoranti, antitraspiranti, polveri per i pedi, lozioni per u corpu è creme, frà altri.

Data di publicazione: 14 d'aprile 2023